Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 ÅRETS MÅL ELLER!?!?!? FY FAEN!!!! Nei Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Van Gaal bør bytte ut Schweinsteiger ASAP. Mannen er jo helt lost ut på der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 ÅRETS MÅL ELLER!?!?!? FY FAEN!!!! Nei Heh, salty much? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vi river United ett nytt rævhull. Deilig at det går vår vei for en gangs skyld i disse oppgjørene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Gjør noen endringer da. Schneiderlin inn for Schwein. Damage control. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Elendig taktikk av Van Gaal. Tenk deg å bli taktisk utklasset av Wenger da! Flaut! 5 Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Skulle egentlig på pub sammen med noen Arsenal fans i dag. Fy faen så glad jeg er for at jeg ikke ble med på det... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva skal Benbjo si nå? 2-0 etter 8 min OG Özil-mål?! La oss vente til kampen er over, eller? Kjenner jeg laget rett slutter vi å spille fotball Arsenal kjører fullstendig over United, maktdemonstrasjon, men vs boys og du klarer fortsatt å være negativ. Utrolig. Det har blitt spilt 15 minutter. La oss ikke ta dette på forskudd ennå, eh? Det har skjedd så mange ganger denne sesongen at vi slutter å spille fotball rett etter å ha dominert og tatt ledelsen. Det sagt, forskjellen på denne hjemmekampen og kampen mot f.eks Liverpool er jo enorm. Jo, nå kan vi godt ta dette på forskudd. Nei, vi må fortsatt spille en god kamp. Har folk glemt f.eks 4-4 mot Newcastle i 2011 alt? Eller det omvendte eksempelet i bananaskampen mot Reading der Reading ledet 4-0? Man må ALDRI, ALDRI ta noen på forskudd i toppfotballen. Finnes utallige eksempler. Litt tryggere nå ja, men for all del ikke 100% trygt Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Elendig taktikk av Van Gaal. Tenk deg å bli taktisk utklasset av Wenger da! Flaut! Det er faktisk litt flaut ja. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fair enough, vi ble rundspilt på Emirates i fjor også. Bare at da var De Gea helt ustoppelig. Hadde stått 3-0 på tavla rundt denne tiden også hadde det ikke vært for det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Veldig morro. Spesielt etter å ha fått inn Sanchez på FPL. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Får se på dette som en 'off'-dag... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vet ikke hva som skjer, men det er ufattelig deilig! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Øzil + sanchez kostet vel en del mindre enn hva vi betalte for martial også. Klovn av en manager. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Arsenal er rett og slett et fantastisk lag når de har dagen. Nydelig fotball. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Så jævli trist å se på. Rett og slett bare trist... Kampen over etter 20min. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Arsenal vinner denne kampen, enkelt og greit. Manchester United har vært direkte svake, og det er flaut å se på. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva skal Benbjo si nå? 2-0 etter 8 min OG Özil-mål?! La oss vente til kampen er over, eller? Kjenner jeg laget rett slutter vi å spille fotball Arsenal kjører fullstendig over United, maktdemonstrasjon, men vs boys og du klarer fortsatt å være negativ. Utrolig. Det har blitt spilt 15 minutter. La oss ikke ta dette på forskudd ennå, eh? Det har skjedd så mange ganger denne sesongen at vi slutter å spille fotball rett etter å ha dominert og tatt ledelsen. Det sagt, forskjellen på denne hjemmekampen og kampen mot f.eks Liverpool er jo enorm. Jo, nå kan vi godt ta dette på forskudd. Nei, vi må fortsatt spille en god kamp. Har folk glemt f.eks 4-4 mot Newcastle i 2011 alt? Eller det omvendte eksempelet i bananaskampen mot Reading der Reading ledet 4-0? Man må ALDRI, ALDRI ta noen på forskudd i toppfotballen. Finnes utallige eksempler. Litt tryggere nå ja, men for all del ikke 100% trygt Haha det kan jeg forsikre dere Gunners om at dere kan. Nyt det, sjeldent dere presterer så godt i en toppkamp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Kan Rooney dra til helvete? Fy faen er så drittlei udugeligheten hans... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå