OhEasy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 SANCHEEEEEZZZZZ<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Vi må sette 3-0 før jeg føler meg trygg på seier. EDIT: Takk Alexis! I love u! <3 Endret 4. oktober 2015 av Adrax Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hahaha, den satt braaa..Fint mål!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Walcott ødelegger forsvaret vårt med farten sin :/ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vi må sette 3-0 før jeg føler meg trygg på seier. ok. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva skal Benbjo si nå? 2-0 etter 8 min OG Özil-mål?! La oss vente til kampen er over, eller? Kjenner jeg laget rett slutter vi å spille fotball Arsenal kjører fullstendig over United, maktdemonstrasjon, men vs boys og du klarer fortsatt å være negativ. Utrolig. Det har blitt spilt 15 minutter. La oss ikke ta dette på forskudd ennå, eh? Det har skjedd så mange ganger denne sesongen at vi slutter å spille fotball rett etter å ha dominert og tatt ledelsen. Det sagt, forskjellen på denne hjemmekampen og kampen mot f.eks Liverpool er jo enorm. Jo, nå kan vi godt ta dette på forskudd. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 ÅRETS MÅL ELLER!?!?!? FY FAEN!!!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Dæven steike for en suser Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Herregud for et mål! Unitedforsvaret er jo helt på tur i dag. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Faen for en amatørgjeng. Nitrist å se. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 SE DEN PASNINGEN FRA RAMSEY DA! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Patetisk. Rett og slett patetisk. Alle som har vært positive på United vegne kan dra til helvete. Første gang i år vi møter et godt lag, og da ser vi hvor langt unna vi faktisk her. Patetisk. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 SANCHEZ!! FOR EN HERLIG MATCH!! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det målet... Helt rått! For en spiller! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Til og med Chelsea slo Arsenal... Og LvG sitter med ræva på benken og gjør nada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå