Roar Kneppen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Girl in pink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Åå så nydelig !! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Orientalsk, vakkert og stolt. Synes det er et fint utrykk på denne jenta, som er tydelig stolt av sitt opphav. Kan formelig se for meg henne når du dro frem kamera for å forevige henne. Synes faktisk kuttet du har i toppen av bildet, er med på og gjøre det annerledes og bedre. Innrammet som bare du kan, ble dette et flott bilde. Flott med din bakgrunnsinfo, og ser frem til flere portretter. Er noe eget over enkelte folkeslag/mennesker, en stolthet som vi ikke ser så mye av i bilder fra det kalde nord. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Et meget flott portrett dette Roar. Farger/lys, skarphet og beskjæring veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Veldig fint, delikate farger og god blikkontakt. ☺ Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 flott bilde men er ikke sikker på om jeg klarer å bestemme meg for om jeg ville hatt litt mer luft over hodet eller om kuttet der faktisk gjorde veldig mye av bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg