Gjest medlem-141789 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Se en god video om kultur marxisme her: Advarsel: Den er ikke helt nøytral Problemet til kommunismen og marxismen feilet med å samle alle arbeidere mot deres respektive regimer og danne en global arbeiderstyrt stat. Det som skjedde var som alltid at arbeiderne sto opp for sine respektive nasjoner, for familien, for kirkene, for sivilisasjonen og samfunnet sitt. Det som trengtes var da å fjerne disse hinderne for å skape en kommunistisk verdensstat. En skulle fjerne familieinstitusjonen, for da kunne ikke folk lenger spør dem om hjelp, men kun staten. En skulle fjerne alt som samlet et samfunn, fjerne folkegrupper, en skulle forandre tankene, en gjøre dem til et hvitt ark, som da igjen kunne bli skrevet på. Da samfunnet er helt nedbrutt og den lange masjen gjennom institusjonene var ferdig, vil makten lande rett i nevene på personene som sto for forandringen. Hvem som driver kultur marxismen videre er nok fremdeles venstresiden, selv om kommunismen nok er ferdig. Endret 28. september 2015 av medlem-141789 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Halvannen time. Beklager, da skal jeg nok vite mer om hva jeg får ut av det. Advarsel: Den er ikke helt nøytral Er noe vi poster her helt nøytralt...? Geir Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Halvannen time. Beklager, da skal jeg nok vite mer om hva jeg får ut av det. Advarsel: Den er ikke helt nøytral Er noe vi poster her helt nøytralt...? Geir Første 10 min har nok alt blitt forklart. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Første 10 min har nok alt blitt forklart. Da skal jeg spandere 10 minutter etterhvert. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå