Gå til innhold

Daglig slit...

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke et hult uvanlig syn i Oslo heller dette - se noen som roter o søppelkasser etter ting.

Husker en dame jeg ofte hadde med meg da jeg kjørte trikken i Oslo. Hun bar alltid med seg to plastposer der hun hadde hele sin tilværelse. Hun satt på trikken for å varme seg. Hun løste aldri billett, men jeg hadde ikke hjerte til å kaste henne av. Man sparker ikke de som allerede ligger nede.

En beskrivende dokumentasjon dette.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for gode kommentarer. Ble litt overrasket over denne dama, der hun gikk ulastelig antrukket i sin bestemorkjole gatelangs. Et eller annet sa meg at jeg burde følge med....og der sto hun plutselig og gravde i søpla etter noe som var brukbart.

Hun var nok flink til og skjule elendigheta, og kanskje det at hun kledde seg bra, fikk henne til og beholde den lille stoltheten hun hadde igjen.

@Kneppen, så er det forbilledlige tanker du har, og kanskje den lille hjelpende hånden du ga henne, med og la henne sitte på trikken, gjorde at hun fikk større muligheter til og få tak i det hun var ute etter eller få gjort sine gjøremål. En liten ting fra din side, men kanskje en stor ting for henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...