Gjest member-296438 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Daglig slit... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Igjen et blinkskudd fra deg ... til ettertanke ... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Beskrivende bilde, til å kjenne seg igjen i ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Ikke et hult uvanlig syn i Oslo heller dette - se noen som roter o søppelkasser etter ting. Husker en dame jeg ofte hadde med meg da jeg kjørte trikken i Oslo. Hun bar alltid med seg to plastposer der hun hadde hele sin tilværelse. Hun satt på trikken for å varme seg. Hun løste aldri billett, men jeg hadde ikke hjerte til å kaste henne av. Man sparker ikke de som allerede ligger nede. En beskrivende dokumentasjon dette. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Ja hun ligner jo ikke en som går i skraldespanden ..synes det blev et lidt morsomt billede vh Suss Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Kjent motiv når man tenker litt etter. Det blir stor forskjell i uttrykket når en med kjeledress tar tak i disse, kontra når en pent kledd dame gjør det samme. Motivene er der over alt - for dem som ser : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hvis det er i Norge hun leter, så finner hun nok litt av hvert som er helt OK. Det er jo utrolig hva vi hiver i søpla. Jeg er ikke noe bedre enn de fleste andre.... Et talende og fint bilde til ettertanke. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Takker for gode kommentarer. Ble litt overrasket over denne dama, der hun gikk ulastelig antrukket i sin bestemorkjole gatelangs. Et eller annet sa meg at jeg burde følge med....og der sto hun plutselig og gravde i søpla etter noe som var brukbart. Hun var nok flink til og skjule elendigheta, og kanskje det at hun kledde seg bra, fikk henne til og beholde den lille stoltheten hun hadde igjen. @Kneppen, så er det forbilledlige tanker du har, og kanskje den lille hjelpende hånden du ga henne, med og la henne sitte på trikken, gjorde at hun fikk større muligheter til og få tak i det hun var ute etter eller få gjort sine gjøremål. En liten ting fra din side, men kanskje en stor ting for henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg