herzeleid Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noe så dumt som selvmordsbombere som tåler drøssevis av skudd er det lenge siden jeg har sett i et "taktisk" skytespill. Trist. Er ikke skjold like irriterende? Synes ikke det er like plagsomt, men så har jeg ikke opplevd at AIen bruker det enda. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som vet om det også i fullversjonen vil være slik at spillet går gjennom en bruker? Litt irriterende når matchene avbrytes hver gang en gir seg Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Noen som vet om det også i fullversjonen vil være slik at spillet går gjennom en bruker? Litt irriterende når matchene avbrytes hver gang en gir seg Egentlig skal bare voip være spiller-host, og resten av data overføres fra server. Ikke det inntrykket jeg fikk fra T-hunt i betaen, men det ble nevnt på feedback forumet som nå er borte. PVP skal være kun kjøres oå dedikerte servere. Men uten server list betyr jo at du kan risikere å få en langt borte i gokk fordi matchmaking brukte så lang tid at 2-300ms er greit for den så lenge du får noen å kjempe imot Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Har nå lagt ned noen timer i spillet å har hatt det ganske så gøy så langt. Det er noen ting de må få fikset på å det er de forskjellige zoom våpnene har når man bruker ironsight. Hagle og pistoler har kanskje 10% zoom mens en assault rifle har kanskje 15-20% zoom. Er jo klin umulig å bli vandt til sensitiviteten når de har forskjellig zoom på våpnene. Ping er også en ting jeg sliter noe voldsomt med, å finner sjeldent en runde hvor jeg har under 100ms i ping, så multiplayer blir et lite mareritt der man står å skyter fienden full av kuler, mens han står med ryggen til å oneshotter deg. Ventingen mellom rundene blir også litt i lengste laget synes jeg, man venter jo omtrent like lenge som en runde varer å det er lite gøy. Spillet har potensiale, men jeg er ikke helt overbevisst enda. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg kjøpte meg in i pre alpha på epsilon i går, hadde ikke store forhåpninger. Men virker ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå