Lasse Lindgren Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Måneformørkelse over Ski Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Flott bilde av månen, men jeg ville hatt litt mer sort under enn over månen for litt bedre plassering i flata.? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Dette var bra prestert. Jeg gjorde også forsøk, men bommet med for høy iso, selv med kamera som skulle tåle høy iso. Trodde faktisk 1s ville gitt bevegelsesuskarphet. Vel, vel, leste at neste måneformørkelse er i 2018. Får prøve igjen da, om været blir like bra . Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Veldig bra bilde. Har du benyttet vanlig stativ her, eller har du benyttet stativ med tracking? Tenker da siden du har fått det så skarpt med 1 sekund eksponering på så lang brennvidde. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Veldig bra bilde. Har du benyttet vanlig stativ her, eller har du benyttet stativ med tracking? Tenker da siden du har fått det så skarpt med 1 sekund eksponering på så lang brennvidde. Her har jeg brukt vanelig stativ . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg