tss141 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hei, jeg prøvde å roote min galaxy s4 4g+, med android 5. Har gjort det før på android 4,3 og det funka fett, men støtte på et problem nå. Den stoppa på recovery image, og det kom opp at den faila. så jeg restarta telefonen og nå vil den ikke starte. Om jeg prøver å kjøre rooten med odin så kommer det opp There is no PIT partitionJeg kommer i download mode, men den starter ikke om jeg prøver å starte den normalt, da kommer det bare opp "Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in kies and try again"Jeg prøvde firmware oppgradering i keys, og den fikk lasta ned alle filene og var klar til å innstallere dem men så kom det opp at kies ikke gjenkjenner telefonen. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Du har soft bricka tlf din. Last ned stock rom fra sammobile.com og flach denne. Gå i recovery mode og wipe data/factory reset. Start tlf på ny. Virker dette, last ned root filer på nytt. Mulig fila du lasta ned og flacha er korrupt. Du kan også finne mye lurt ved å google Galaxy s4 soft brick. Lykke til! Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Men alle sider sier at jeg må ha USB debugging mode på (tror ikke jeg har det), og det er litt vansklig når jeg ikke kommer inn på telefonen Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Sorry, jeg jobber litt sinsyke tider om dagen.. Jeg tror du må ha slått på usb debugging/developer mode når du skulle roote tlf. (Iallefall hvis du brukte Odin) Jeg har fått flere androider ut av soft brick, men det er litt vanskelig når jeg ikke har telefonen å feilsøke på selv. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å google alle hindringer du kommer over på veien. PS: Kanskje denne siden kan hjelpe deg? http://unbrick.itcse.com/unbrick-soft-bricked-samsung-galaxy-s4-gt-i9500-gt-i9505/ Jeg kan ikke gå god for linkene til filene, så jeg ville søkt på xda forums først for å se om du kan finne filene du trener der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå