Rapture Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Var det noe jeg ikke forsto? Isafall kan du forklare den Lenke til kommentar
Rapture Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Kjedelig å se på for noen.. Jeg skvatt så jeg nesten daua.. Jeg fant et sted uten for mye lys forurensning. (Les bekmørkt rundt meg.) Stille, rolig og tankene fløy der jeg sto. Plutselig var det et stjerneskudd rett ved månen. Men det var litt kult å se den kula som går i bane rundt oss i et nytt lys. Var veldig stjerneklar himmel ogsaa. Jeg saa ett lys som bevegde seg ganske fort paa himmelen, sannsynligvis en stjerne. Jeg har ikke god greie paa astronomi saa noen som kan forklare meg hva det var for noe.. Er litt trøtt her, så klarer ikke helt å se om du troller med oss.. Et "stjerneskudd" er bare en liten meteoritt (Stein, is ol) fra verdensrommet som brenner opp i atmosfæren. Nei, troller ikke. Saa bare et lys som bevegde seg sakte, muligens litt kjappere enn ett fly, paa storrelse med en stjerne... mest sannsylig en sattelitt kanskje? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Var det noe jeg ikke forsto? Isafall kan du forklare den Ingenting du ikke forstod nei Ang lyset, så kan det antagelig ha vært en satelitt ja, vanskelig å si men det kommer helt sikkert noe om det ettersom noen garantert fikk det på film. Evt. ett raskt fly? raskere/nærmere enn vanlige rutefly... Lenke til kommentar
Rapture Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Var det noe jeg ikke forsto? Isafall kan du forklare den Ingenting du ikke forstod nei Ang lyset, så kan det antagelig ha vært en satelitt ja, vanskelig å si men det kommer helt sikkert noe om det ettersom noen garantert fikk det på film. Evt. ett raskt fly? raskere/nærmere enn vanlige rutefly... Tror ikke det ettersom jeg saa litt rundt meg i en annen retning, mye lengre ost paa himmelen. Kan ikke ha vert et raskt fly hvertfall, de pleier aa ha gronne/rode blinkelys og det hadde ikke dette. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Umulig å kunne si noe mer om hva det kan ha vært. Søvn er forresten oppskrytt Lenke til kommentar
Rapture Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Faar bare hape jeg ikke faar besok av Men in Black... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Om de kommer eller ikke tror jeg spørs mer på hvor mye og hva du røyker enn hva du har sett og funnet ut av Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Noe spennende var det ikke nei. Litt kult å se sånn oransj måne og hvordan formørkelsen kom på. Tok noen bilder på iPhonen siden gadd ikke å rigge meg til kamera og telelinse: Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Så også ett stjerneskudd fly forbi månen Var meldt dårlig vær her men, heldigvis var månen for det meste synlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå