Athlon Power Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Har akkurat fått meg en prøveverdjon av windows 2000 Advanced Server. Det jeg lurer på er om det bare er og installere den igjen etter 120 dager eller der det slik at det ikke funker dah slik som på xp trial. Må jeg aktivere den slik som på xp eller er det bare og formatere og installere på nytt. BobboZ Lenke til kommentar
house Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 kommer det noen aktivisjons ting under install da ? hvis ikke, så kan du faktisk installere det på nytt etter en clean format/install Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Det vet jeg ikke. Har ikke installert enda men jeg tviler på aktivasjon siden det er et gammelt programm det er snakk om. Noen som har andre trial win2000 xx som vet om det er aktivasjon eller ikke.? BobboZ Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Det er ingen aktivering i noen av 2000 produktene. Lenke til kommentar
unique Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Ikke noe aktivisering av 2000 adv.server. Bare evnt cd-key. Lenke til kommentar
house Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 da ser jeg ingen grunn til at du ikke kan installere dette igjen og i igjen uten problemer... Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 jeg har 2000pro trial det virker fint etter mange formateringer over 120 dager Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Så dah harb jeg fått et program som funker helt fint så mange ganger jeg vil dah? Det gjør jo ingen ting og formatere for det gjør jeg jo ommtrent 3 uke uansett LOL BobboZ Lenke til kommentar
dookie Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 hvor får jeg tak i windows 2000 Advanced Server?? :smile: [ Denne Melding var redigert av: dookie på 2002-02-23 22:50 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Er du sikker på at det ikke er en beta versjon/release candidate versjon da? de pleier å ha "Timebomb". Det er jo ikke lovlig å bruke den lenger en 120 dager, så når du først skal gjøre deg kriminell ville jeg satset på å skaffe meg en skikkelig versjon. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Det er en microsoft Windows 2000 Advanced Server 120 days trial edition. Det er dah ikke ulovelig og reinstallere. uansett kan de jo ikke finne ut om den har vært brukt før eller om det er første gang jeg insatllerer den med mindre de overvåker meg. men overvåkning uten brukerens kjennskap er jo også veldig ulovelig dah så det de eventualt avslører kan de jo ikke bruke mot meg. Jo a den har sikkert 120 dagers timebomb men hvis jeg installere på nytt installerer jeg timboben på nytt også. BobboZ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Selvfølgelig er det "ulovlig" å reinstallere... Hvis du leser lisens avtalen kan jeg garantere deg at det står noe der... Men de kan selvsagt ikke finne ut at du gjør det. Sjekk hva jeg fant i lisensavtalen til windows98 når jeg installerte i dag da: Hvis PROGRAMVAREPRODUKTET er Windows 98, har De dessuten rett til å: (1) bruke funksjonen for støtte for flere skjermer i PROGRAMVAREPRODUKTET som beskrevet i den elektroniske hjelpefilen, uten at De trenger lisens for hver skjerm --- Hallo??!! (2) gi maksimalt fem (5) DATAMASKINER tilgang til å koble til den ene DATAMASKINEN som PROGRAMVAREPRODUKTET kjører på, bare for å koble til Internett ved hjelp av PROGRAMVAREPRODUKTETS funksjon for deling av Internett-tilkobling. -- Hvorfor bare 5?? og hvordan skal jeg kontrollere at det er akkurat 5 som bruker internett hvis det er flere PC'er på nettverket? Står sikkert mye mer artig der... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Den øverste tok kaka. http://www.fuckmicrosoft.com sier jeg bare BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå