Bahtiyar Ømer Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Måne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Tenker på boken Lasso rundt fru Luna av Agnar Mykle når jeg alle disse månebildene om dagen. Fint eksemplar dette. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Fint bilde dette. Veldig skarpt og detaljert, og fin naturlig kontrast. Vet ikke helt hva det er med bakgrunnen, men syns den stjeler litt for mye oppmerksomhet. Mulig det bare er meg, men... 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Tenker på boken Lasso rundt fru Luna av Agnar Mykle når jeg alle disse månebildene om dagen. Fint eksemplar dette. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar Ragnar Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Fint bilde dette. Veldig skarpt og detaljert, og fin naturlig kontrast. Vet ikke helt hva det er med bakgrunnen, men syns den stjeler litt for mye oppmerksomhet. Mulig det bare er meg, men... Hei Jan Tusen takk for hyggelig kommentar Jeg tror at det på bakgrunn er stjerner, fordi jeg hadde ikke laget noe på det. Det var litt merkelig for meg også, men det er ikke støv heller. Originalbilde er enda fargerike. Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg