Emigrert Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Må fylle ut noen pdf-skjema. Vet noen om pdf editor/pdf program med Norsk stavekontroll? Helst gratis. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 PDF skjema som er utfyllbart? Eller pdf side du vil legge inn tekst på? Er det utfyllbart mener jeg Adobe reader har norsk språk.. Men om du skal skrive i et tilfeldig pdf fil, så er jeg ikke sikker.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 LibreOffice har stavekontroll, er gratis, og dokumentene du lager kan eksporteres til PDF. Microsoft Word har vel tilsvarende funksjonalitet. Redigering av allerede eksisterende PDF-dokumenter er det nok verre med. Og hva gratis angår? Straks man skal gjøre mer spesifikke ting må man regne med å betale. Lenke til kommentar
Emigrert Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) LibreOffice har stavekontroll, er gratis, og dokumentene du lager kan eksporteres til PDF. Microsoft Word har vel tilsvarende funksjonalitet. Redigering av allerede eksisterende PDF-dokumenter er det nok verre med. Og hva gratis angår? Straks man skal gjøre mer spesifikke ting må man regne med å betale. Det er for å fylle ut pdf-dokumenter som er laget for å fylles ut (fra NAV). (Ikke redigere/editere tror jeg) - Så Libreoffice-svaret er ikke relevant. Endret 1. oktober 2015 av Emigrert Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Teksten kan vel copy-pastes fram og tilbake til libreoffice eller et annet program med stavekontroll? Bruker vel mindre tid på litt copy-paste, enn å finne et gratisprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå