OSDKBCC Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Diskutering av fiskesneller Hva er din favoritt til hav og hva er favoritt til ferskvann? Bare DISKUTER!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Holder meg til Shimano. Har sneller både i Exage og Biomaster serien, og er fornøyd med begge Bakbrems er et must! . Lenke til kommentar
OSDKBCC Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Holder meg til Shimano. Har sneller både i Exage og Biomaster serien, og er fornøyd med begge Bakbrems er et must! . Holder meg også til shimano med hvilken snelle er din favoritt Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 2500 fylt med kulelagre. Og ja, bakbrems er et must! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Shimano her også. Har en Exage 4000 som er meget godt brukt. Sist tur i havet var litt slem mot den og den trenger seg en service. Har også en Stradic 2500 som jeg er ekstremt fornøyd med. Tenkte jeg skulle oppgraderer Exagen i løpet av året. Trenger en snelle til skikkelig tøft fiske i både hav eller etter laks. Usikker på om jeg skal gå for Biomaster eller en større Stradic. Får se hva som kommer på tilbud rundt svartefredag! Endret 1. oktober 2015 av Espp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Noen som har erfaring med Shimano Saragosa? Er også litt usikker på størrelse. Skal brukes til havfiske, primært til 1-15 kg fisk, så tips tas imot med takknemlighet. Holder det med 6000 eller burde jeg gå for 8000/10000? Det er ikke alltid slik at man kan bestemme hva som biter på i havet. Lenke til kommentar
OSDKBCC Skrevet 6. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2016 Noen som har erfaring med Shimano Saragosa? Er også litt usikker på størrelse. Skal brukes til havfiske, primært til 1-15 kg fisk, så tips tas imot med takknemlighet. Holder det med 6000 eller burde jeg gå for 8000/10000? Det er ikke alltid slik at man kan bestemme hva som biter på i havet. Nei beklager har ikke erfaring med den snella!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå