Rolf Kristensen Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Supermåne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Der var den, supermånen. Utrolig stor den virker, og husk formørkelsen som inntreffer ved 4 tiden i natt. Flott formidlet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Der var den, supermånen. Utrolig stor den virker, og husk formørkelsen som inntreffer ved 4 tiden i natt. Flott formidlet. Mange takk for påminnelsen, det hadde jeg glemt. Men jeg kommer neppe til å være oppe for å følge med på det Mvh. Rolf Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Flott superrmåne, og et flott Akershuslandskap. nærmere bestemt Son . Blir spennende å se når den beveger seg i jordas skygge senere i natt/morgen tidlig. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 I din versjon, noe trolsk over månen og omgivelsene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Ja, aldri har vel månen blitt fotografert så mye som i natt. Jeg foretrakk å sove og heller se fram til alle de flotte bildene som jeg visste ville komme. Tror jeg velger V2 her. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Et flott bilde dette av supermånen hvor farger, skarphet og komp er veldig bra. Hadde jeg vært fri for isjasen som plager meg for tiden hadde jeg også vært ute for å få tatt noen bilder av supermånen. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Der har du fanget supermånen perfekt. Den ser virkelig super ut! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for de hyggelige og positive kommentarene . Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg