???????? Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei, jeg har et stort problem! Jeg vil formatere harddisken og reinstallere Windows XP. Men det er ikke mulig å formatere den. Når jeg setter inn XP cd'n er det ikke noe alternativ som lar meg formatere harddisken! Jeg har XP installert på maskinen fra før. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Følg med i installasjonsprosessen en gang til, der finnes det garantert muligheten til å formatere..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du setter ikke bare inn CD'en, du må jo boote fra den også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) For å være sikker på at du booter fra CD'n, hopp inn i BIOS (F1 eller DEL like etter at maskinen er slått på og teller opp RAM). Der finner du en plass å sette hvilke rekkefølge enhetene i maskinen skal boote. Sett CD-ROM til å boote først. Save & Exit. Så har du XP-cd'n i spiller når du rebooter. Nå begynner den vanlige install-prosessen, og du kan velge å formattere hvilken partisjon som helst før du legger inn Windows på den. Dette fungere uansett om det er pirat eller lovlig versjon. Endret 13. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå