Elling Ellingsen Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Sliter med å koble til min Epson XP 215 skriver til wifi. Lurer på om jeg må logge på min Belkin router å legge til skriveren manuelt der? Noen som vet? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Folk kan sikkert hjelpe deg hvis du gir litt mer informasjon. Hva har du prøvd, og hva får du ikke til? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Har skriveren en skjerm? Da skal det være ganske enkelt å koble til via instillinger. Ellers pleier det å følge med en cd som man kobler til PC. Åpner du den ta får du en veiledning og PC, kobler seg automatisk opp mot wifi. Pass på at skriveren står på et sted med bra wifi dekning Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Den kan man også laste ned fra internet. Bare søk på skrivernavnet Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Jeg installerte en Epson XP-322 i går. Det tok 10 minutter ved hjelp av skjermen på printeren. Det var inkludert en 3-åring som "hjalp" til med sine klåfingre. Så hvis du er litt mer detaljert kan jeg sikkert hjelpe deg Endret 29. september 2015 av Dreamfault Lenke til kommentar
Elling Ellingsen Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Takk, Jeg fant ut av det på egenhånd. Måtte koble skriver til router, og således måtte jeg koble jeg meg til denne og velg en tilkobling fra router til skriver som het PBC. Takk til alle som har tilbudt seg å hjelpe :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå