Spaz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Synes dette var fint å se på. Klippet varer i over 9 minutter, men det er verdt det! http://my.so-net.net.tw/carl0726/sand.wmv Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ahh veldig pent , noe av det peneste jeg har sett paa en tid utrolig bra gjort Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Min økonomilærer tror overhead er et verktøy for å mose livskiten ut av HalTan's fingre hun... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nice! Skikkelig nice! Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Min økonomilærer tror overhead er et verktøy for å mose livskiten ut av HalTan's fingre hun... Kan jeg tolke det som at du har fått en overhead på fingrene? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Min økonomilærer tror overhead er et verktøy for å mose livskiten ut av HalTan's fingre hun... Kan jeg tolke det som at du har fått en overhead på fingrene? Altså, jeg hjalp henne (*host* han *hark*) med å åpne lokket (som er av metall og glass i midten), så skulle hun lukek det igjen, men så hun tommelen min i den? Nei. (det vil si, jeg misstenker henen for å gjøre det med bilje, hun HATER meg).. så hun lokekt lokket i 76 km/t (noe man ikke gjør med et glasslokk) og jeg fikk meg en smell... Etterpå lo hun høyt av det mens jeg hoppet rundt og holdt meg på fingern... ******* sadist. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Min økonomilærer tror overhead er et verktøy for å mose livskiten ut av HalTan's fingre hun... Kan jeg tolke det som at du har fått en overhead på fingrene? Altså, jeg hjalp henne (*host* han *hark*) med å åpne lokket (som er av metall og glass i midten), så skulle hun lukek det igjen, men så hun tommelen min i den? Nei. (det vil si, jeg misstenker henen for å gjøre det med bilje, hun HATER meg).. så hun lokekt lokket i 76 km/t (noe man ikke gjør med et glasslokk) og jeg fikk meg en smell... Etterpå lo hun høyt av det mens jeg hoppet rundt og holdt meg på fingern... ******* sadist. Ikke for å rippe opp i denne saken, som forøvrig høres gruelig vond ut, men jeg sitter her og ler som en eller annen gal fyr ov er den fine lille, og vonde, historien din. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 jeg kan ikke se den jeg :\ har lasta den ned, men når jeg åpner den kommer det ingen ting bare den eq viseren til wmp Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 WOW Now this is what i call ART! Dette var imponerende. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det var 9 velbrukte minutter av dagen min... sykt bra laga. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 har ikke ord... det e rhelt fantastisk så syyyykt bra laget Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 1 min igjen hvorfor svarte du på denne tråden? er ikke det litt meningsløst å poste hvor lenge det er igjen før du kan se den .. han var foresten flink .. men jeg har aldri testet selv så kan ikke si om han er så ******* flink Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Meget dyktig. Men kan ikke unngå å irritere meg over all blitzingen, utrolig at folk tror de kan fotografere lys med blitz! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Min økonomilærer tror overhead er et verktøy for å mose livskiten ut av HalTan's fingre hun... Kan jeg tolke det som at du har fått en overhead på fingrene? Altså, jeg hjalp henne (*host* han *hark*) med å åpne lokket (som er av metall og glass i midten), så skulle hun lukek det igjen, men så hun tommelen min i den? Nei. (det vil si, jeg misstenker henen for å gjøre det med bilje, hun HATER meg).. så hun lokekt lokket i 76 km/t (noe man ikke gjør med et glasslokk) og jeg fikk meg en smell... Etterpå lo hun høyt av det mens jeg hoppet rundt og holdt meg på fingern... ******* sadist. og hva var det hun skulle gjøre nedi der?? sjekke om pæra var gåen? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Han kisen dern er 1337 han tenker jeg...... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 er det ikke bare å skru på bryteren? det er iallefall slik vii gjør det på vår skole.. (mega dissing) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå