trykkblyanten Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Gjelder i ca 70 minutter, og er en del av et prosjekt, så jeg velger selv om jeg vil eller ikke Spørsmålet er om det er verdt å gjøre dette når det altså ikke er av medisinske årsaker? Finnes det en risiko/mulighet for bivirkninger? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Gjelder i ca 70 minutter, og er en del av et prosjekt, så jeg velger selv om jeg vil eller ikke Spørsmålet er om det er verdt å gjøre dette når det altså ikke er av medisinske årsaker? Finnes det en risiko/mulighet for bivirkninger? Om du tenker på stråling så har det ingen/til liten påvirkning nei. Noen får dog klaus og ser på det som en dårlig opplevelse. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg takket ja til å ha radio på. Ble stuck med NRJ. Det var i grunn det verste med det. Sovnet etterhvert, da. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 MR er vel ufarlig... CT derimot er ganske røfft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå