Colamann Skrevet 27. september 2015 Rapporter Del Skrevet 27. september 2015 Hei, jeg lurer på om det finnes en app som lar deg styre en iPad fra PC med skjermdeling. Jeg har kun funnet noe som lar deg sende meldinger og overføre filer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. september 2015 Rapporter Del Skrevet 27. september 2015 Kun om du jailbreaker. Da an du installere VNC server som lar deg koble til med en helt vanlig VNC klient Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 27. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2015 Takk for svar. Nei jeg kan ikke om det, men jeg fant noe som heter AirServer som gjør det som jeg trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. september 2015 Rapporter Del Skrevet 27. september 2015 Ja, AirServer og liknende programmer som bruker AirPlay vil la deg se skjermen, men ikke styre iPaden slik du spurte om. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 29. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2015 Ja, AirServer og liknende programmer som bruker AirPlay vil la deg se skjermen, men ikke styre iPaden slik du spurte om. Det stemmer det. Å styre iPaden ville vært optimalt, men dette holder faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå