DrDoogie Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kunne tenkt meg å bifalt kommentaren din til invictus, men siden du presiserer at du ikke vil ha tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Forumstyret . Det de gjør er å føre korstog mot sine egne medarbeidere . Forumstyret er det samme som syklubben, en gjeng med kjerringer som liker å prate dritt om andre, og såklart ikke ha noen jobb som de kan livnære seg på. Ikke ment for å sverte mine tidligere kolleger, men jeg må da ha lov til å si min mening? Hva gjør forumstyret egentlig? Homsesmileys? De er jo fine . Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Og hvis noen i det hele tatt VÅGER å kommentere sakene som jeg sendte inn ber jeg vennligst moderatorene om å hive dere på hodet ut siden det ikke angår dere. Dette er en sak til FORUMSTYRET, samme som hele denne tråde var. Jeg er dermed ikke interresert i deres meninger, dessverre. Hvis du har ting du ikke vil vite andres mening om så bør du kanskje ikke lage en post om det i et åpent forum. Ærlig talt ! Jamen posten er jo til forumstyret! Og den ble postet her fordi de ikke svarer på eposten dems! Hvor eller skulle jeg postet det? Beklager men jeg kan ikke finne den eposten din noe sted...sikker på at du sendte til riktig adresse? Uansett, bare send en ny en enten til meg eller til [email protected] da du får tid. Kunne tenkt meg å bifalt kommentaren din til invictus, men siden du presiserer at du ikke vil ha tilbakemeldinger... Hva for noe? Tror du må ha misforstått meg et eller annet sted. Er bare å tilbakemelde det med mindre det er avsporinger (som har lite, eller ikke noe med saken å gjøre) kun for å sette meg eller noen "kollegaer" i dårlig lys (beklager ikke rettet direkte mot deg, men det forekommer for ofte desverre). Vil nemmelig ikke ha en ny "oi her er det noen som saklig kritiserer moderatørene og da må jeg kaste meg på å kritisere for alt som overhodet er mulig" tråd. Forumstyret . Det de gjør er å føre korstog mot sine egne medarbeidere . Forumstyret er det samme som syklubben, en gjeng med kjerringer som liker å prate dritt om andre, og såklart ikke ha noen jobb som de kan livnære seg på. Ikke ment for å sverte mine tidligere kolleger, men jeg må da ha lov til å si min mening? Hva gjør forumstyret egentlig? Det er ganske tydlig at du ikke har fått det med deg ihvertfall. Det jeg husker fra din tid som moderatør er uansett fra før forumstyret ble opprettet. Skal ikke gå dypere inn på denne saken ettersom det kan røpe mer enn jeg har lov til, men du bør kanskje ikke komme med nedlatende uttalelser om oss? (feie for egen dør osv...) Det vi gjør er ikke å sitte å snakke dritt om andre. Andre moderatører blir sjelden nevnt med mindre vi faktisk får inn en klage (noe vi faktisk nesten aldri har opplevd da mesteparten av folkene som klager oppretter en tråd om det). Oppgaven til forumstyret er følgende: 1) svare på support mail. 2) ta avgjørelser som dreier seg om det administrative rundt forumet. - utvikler retningslinjer, bestemmer hvor stor tilgang brukere skal ha, legger guidlines for moderatører, osv... 3) tar imot, og behandler, klager. Har antagligvis glemt noe men er litt stresset for øyeblikket. Er lei av folk som kommer med påstander som det skulle vært fakta da det er ren løgn. Spesielt av en tidligere moderatør slik at folk faktisk kan tro på det. Såklart har du lov til å si din egen mening, men jeg godtar ikke du sitter der å skriver løgn samt nedlatende kommentarer ("...og såklart ikke ha noen jobb som de kan livnære seg på"). Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 invictus: Ta saken om flyttingen av Linux-forumet for eksempel. Du tok den opp i forumstyret, men vi har enda ikke fått noe svar. I mens har flere meget kompetente brukere forlatt forumet pga manglende handling Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ser jeg tendenser til anarkiet her i forum..... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ser jeg tendenser til anarkiet her i forum..... tror du vil finne anarki i alle plasser hvor mange fjortisser er uten at moren dems kan passe på og rydde i hva de gjør Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Det var da forumstyret som besluttet å avsette meg invictus? Skal jeg ta frem mail fra SirHartge som er mindre koselige kanskje? Saken ble også senere tatt opp på forumstyret igjen, da kom de frem til å avsette meg igjen. Oj, 10% på varselbarometeret, nå må jeg virkelig skjerpe meg. Når skal kuingen ta slutt? Nå må forumstyret ha møte for å beslutte å utestenge meg! Endret 13. november 2003 av John Abrahamsen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Unnskyld, men jeg *kan* ikke la denne gå forbi meg. Jeg bare må kommentere... John Abrahamsen. Du er kanskje uten tvil den mest barnslige, latterlige og uskikkete personen jeg har møtt her på forumet. Jeg har vanskeligheter for å tro at du i det hele tatt var moderator og hvis det ikke var fordi jeg husket det hadde jeg ledd av det. Måten du oppfører deg på her viser til en helt ufattelig patetisk oppførsel og jeg skjønner så utrolig godt forumstyret hvis det var en av grunnen til at de avsatte deg. Jeg er så hjertens enig. Hadde jeg lest en eller annen post av deg før dette tidspunktet ville jeg nok uansett hva hatt stor respekt for deg og sikkert det du skrev, men jeg kan for fremtiden ikke annet enn å synes synd på deg og ikke ta deg seriøst lengre. Du har virkelig sunket lavt til å oppføre deg slikt. Beklager... Men back to topic: Nå som jeg er hjemme skal jeg lete blandt mailene mine og se på addressen. Den har uansett havnet ett eller annet sted, siden jeg ikke fikk en mail fra mail-demonen om at det var feil addresse. Smilies skal jeg grave opp også Edit:Jeg fant eposten til forumstyret. Her er headingene: Date: Sat, 08 Nov 2003 16:34:55 +0100 To: [email protected] Subject: Retningslinjene, myke dem opp litt? From: Tor Sparhell <[email protected]> Så den er sendt rett iallefall Endret 13. november 2003 av Blib Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Og der setter vi strek for alt som likner på flaming, ellers setter jeg diverse streker i ban-lista. Oki? Forumstyret lever, og jeg har for mindre enn en time siden gitt mitt svar på en sak ang. smiley's. Når ticket-systemet vi benyttet gikk i kne, ble det mye rot - men vi håper at en løsning er på plass innen kort tid. Da vil mailer til forumstyret bli behandlet fortløpende. Ber om en ting though: IKKE send spørsmål til forumstyret om problemer som ikke angår bruken av forumet, spørsmål om gode maskinvareoppsett og ikke minst: kjedemailer! Det har vært _en_del_ av det, dessverre - og alle slike mailer blir enten ignorert eller får et svar med beskjed om hvor spørsmålene kan stilles. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 invictus: Ta saken om flyttingen av Linux-forumet for eksempel. Du tok den opp i forumstyret, men vi har enda ikke fått noe svar. I mens har flere meget kompetente brukere forlatt forumet pga manglende handling Den saken ble "avvist" etter det ble snakk om en egen søsterside om linux. Da ble det med en gang snakk om egen kategori om emnet fra deres side så vi regnet med at den saken var "over" foreløpig. At folk ønsker å forlate forumet pga et enkelt forum blir flyttet er dems valg, selv om jeg personlig synes det er svæært svakt grunnlag. Det var da forumstyret som besluttet å avsette meg invictus? Skal jeg ta frem mail fra SirHartge som er mindre koselige kanskje? Saken ble også senere tatt opp på forumstyret igjen, da kom de frem til å avsette meg igjen. Oj, 10% på varselbarometeret, nå må jeg virkelig skjerpe meg. Når skal kuingen ta slutt? Nå må forumstyret ha møte for å beslutte å utestenge meg! Du fikk 10% fordi du bryter retningslinjene på avatar fronten. Du bør fjerne den asap, og få en litt hyggeligere tone. Jeg ville ikke ta den diskusjonen, men du BA om det: Forumstyret eksisterte ikke da du plutselig fikk admin status i forumet uten at noen visste hvorfor. Egentlig skulle du ikke engang fått mod status. Det ble derfor satt spørsmål om hvordan forumet ble organisert SOM EN DIREKTE FØLGE av det, og dermed ble forslaget om et styre luftet. Noen uker etterpå var styret delvis etablert og du mistet statusen du aldri skulle hatt til å begynne med. Det var heller ikke bare ønsket fra styret, men også veldig mange andre i nettverket (skal ikke fortelle _hvem_, men det var opptil flere). I tillegg til at du mistet den var det flere som absolutt kunne beholdt den som også mistet den for å unngå at det samme skulle skje igjen. Resultatet var at du lagde endel unødvendig bråk. Jeg har titalls mails til og fra drift om akkurat denne saken, og forum styrets opprettelse. Nå sitter du å sprer løgn og dritt på forumet noe som i mine øyne understreker at du aldri var skikket til å ha admin/mod stilling til å begynne med. Litt ironisk at forumstyret som du hater så veldig delvis ble dannet pga deg? Forøvrig var jeg en av de som pusha på (før styret ble dannet) om at du skulle miste statusen ettersom det ikke var en eneste grunn til at du skulle ha det. Du hadde garantert mistet den statusen selv om styret aldri hadde blitt dannet i og med at det var flere som lurte på hva i all verden som foregikk. Så hvis du absolutt ønsker å bråke med noen fordi du mistet statusen du aldri skulle hatt så anbefaler jeg deg å ta det i PM til MEG ettersom du nå har en "syndebukk". Uansett så er denne saken en GIGANTISK avsporing, og ønsker du å fortsette den kan vi godt ta det på mail eller PM. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ueland skrev: Egen kategori hverkan kan eller vil jeg love, det er av den enkle grunn at vi skal lage mindre kategorier, noe som det allerede har vært diskutert om under tilbakemeldinger på forumet Jaha? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det Ueland nevner er veldig korrekt. Vi kan ikke garantere noe slik. Saken er den at: 1) ønsker å se hvordan den evt søstersiden om linux blir. 2) det er snakk om store endringer ellers i forumstrukturen(som ueland nevner) og linux forumet dermed kan bli påvirket av dette. Skal ikke røpe for mye om fremtidige planer i nettverket, men forumstrukturen kommer antagligvis til å endre seg noe grunnet diverse. Som nevnt tidligere så ble saken diskutert frem og tilbake, men den ble lagt på is etter det ble snakk om egen linux søsterside og evt egen forumkategori. Da søstersiden er oppe og kjører vil siteledern kunne komme med forslag til forumstruktur som vil bli diskutert av styret. Dette er også en avsporing, men diskusjonen kommer uansett ikke til å fortsette noe særlig da dette er det beste svaret jeg kan gi deg i denne saken. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tilbake til saken: Dette med smileyer er nå under diskusjon igjen. Hvis noen har noen gode smiley "sett" så ta kontakt med meg, yummy eller noen andre i styret. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) invictus: Ta saken om flyttingen av Linux-forumet for eksempel. Du tok den opp i forumstyret, men vi har enda ikke fått noe svar. I mens har flere meget kompetente brukere forlatt forumet pga manglende handling Den saken ble "avvist" etter det ble snakk om en egen søsterside om linux. Da ble det med en gang snakk om egen kategori om emnet fra deres side så vi regnet med at den saken var "over" foreløpig. At folk ønsker å forlate forumet pga et enkelt forum blir flyttet er dems valg, selv om jeg personlig synes det er svæært svakt grunnlag. Det var da forumstyret som besluttet å avsette meg invictus? Skal jeg ta frem mail fra SirHartge som er mindre koselige kanskje? Saken ble også senere tatt opp på forumstyret igjen, da kom de frem til å avsette meg igjen. Oj, 10% på varselbarometeret, nå må jeg virkelig skjerpe meg. Når skal kuingen ta slutt? Nå må forumstyret ha møte for å beslutte å utestenge meg! Du fikk 10% fordi du bryter retningslinjene på avatar fronten. Du bør fjerne den asap, og få en litt hyggeligere tone. Jeg ville ikke ta den diskusjonen, men du BA om det: Forumstyret eksisterte ikke da du plutselig fikk admin status i forumet uten at noen visste hvorfor. Egentlig skulle du ikke engang fått mod status. Det ble derfor satt spørsmål om hvordan forumet ble organisert SOM EN DIREKTE FØLGE av det, og dermed ble forslaget om et styre luftet. Noen uker etterpå var styret delvis etablert og du mistet statusen du aldri skulle hatt til å begynne med. Det var heller ikke bare ønsket fra styret, men også veldig mange andre i nettverket (skal ikke fortelle _hvem_, men det var opptil flere). I tillegg til at du mistet den var det flere som absolutt kunne beholdt den som også mistet den for å unngå at det samme skulle skje igjen. Resultatet var at du lagde endel unødvendig bråk. Jeg har titalls mails til og fra drift om akkurat denne saken, og forum styrets opprettelse. Nå sitter du å sprer løgn og dritt på forumet noe som i mine øyne understreker at du aldri var skikket til å ha admin/mod stilling til å begynne med. Litt ironisk at forumstyret som du hater så veldig delvis ble dannet pga deg? Forøvrig var jeg en av de som pusha på (før styret ble dannet) om at du skulle miste statusen ettersom det ikke var en eneste grunn til at du skulle ha det. Du hadde garantert mistet den statusen selv om styret aldri hadde blitt dannet i og med at det var flere som lurte på hva i all verden som foregikk. Så hvis du absolutt ønsker å bråke med noen fordi du mistet statusen du aldri skulle hatt så anbefaler jeg deg å ta det i PM til MEG ettersom du nå har en "syndebukk". Uansett så er denne saken en GIGANTISK avsporing, og ønsker du å fortsette den kan vi godt ta det på mail eller PM. Hva er feil med avataren min? Jeg ble ikke opplyst om det når jeg logget inn. Var ikke reglene 50x50px hvis jeg husker riktig? Hva med å lage ett forum fra bunnen av nå som hw.no er blitt så seriøs side, så dere faktisk kan sørge for at reglene blir overholdt? Det er sikkert veldig mange som er flinke i PHP her? Fint at du gir meg æren for å få vett i gjengen på hw.no invictus! Jeg var vel moderator på samme betingelser som Ernie nå er, i forbindelse med amotor.no (som egentlig skulle ha eget forum, men som senere flyttet ). Historien din stemmer bra (untatt at uker skulle vært måneder angående min tid som mod ), for når forumstyret ble "opprettet" tok høvdingen og fjernet mod status med en gang. For øvrig VET jeg dette fra før! Men den første posten min ble faktisk ikke laget for å diskutere denne saken, siden det ikke er en en sak å diskutere. Det er faktisk en tjeneste og ikke fornøyelse å være moderator på public forum! Og når ingen ønsker mine tjenester så skal jeg ikke prakke på dere noe. Jeg hater ikke forumstyret, jeg bare setter spørsmål ved dets effektivitet. Du trenger ikke rulle ut livshistorien din fordet . Du sier jeg sprer løgn og dritt på forumet... Hva skulle det være? Jeg har nok fortalt alt i sin fulle helhet og sannhet (som jeg har blitt fortalt av forumstyret hvertfall). Mvh John A. Endret 13. november 2003 av John Abrahamsen Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ang. avataren din: den er 13kilobyte mens maksimalt tillatte størrelse er 6kilobyte. Ang at du har spredd dritt o.l.: Les det første innlegget ditt igjen så skjønner du kanskje hva jeg snakker om alikevel. Du påstår jo rett og slett at vi sitter og rotter oss sammen mot resten av moderatørene, og stikker dem i ryggen hvis de snur seg. I tillegg påstår du at vi gjør dette fordi vi ikke har jobber (ihvertfall slik jeg tolket den delen av innlegget). I tillegg kaller du oss en gjeng kjerringer, og syklubb. Hvordan det innlegget kan tolkes som at du kritiserer effektiviteten fremfor å slenge dritt er et mysterium for meg. I tillegg presenterer du dette som om det skulle hard fakta, og på en langt ifra hyggelig måte. Du sier jeg ikke trenger å rulle ut livshistorien min, men det har jeg vel heller ikke gjort? Du satt spørsmål ved forumstyret og din egen sak rundt dette, og jeg svarte detaljert for at du (eller andre) ikke skulle misforstå noe rundt dette. Kunne sikkert gått mer detaljert inn i det også, men da ville jeg ihvertfall tråkket over grensen for hva jeg bør si om en såpass intern sak. Men en ting skal du ha...det du sa om at det er en tjeneste og ikke nødvendigvis en fornøyelse å være mod på et public forum skal jeg si meg enig i. For hver hyggelig tilbakemelding får man gjerne det Xdobbelte mindre hyggelige, og alle har nok en eller annen gang vurdert om det kanskje er på tide å gi seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå