Blib Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har nå sett meg lei på forumstyret her på HW.no-forumet, hvis det i det hele tatt eksisterer. Ja, jeg vet om hvem som skal være der, men jeg begynner å tvile på om de er der. Først var det klageposten min på smilyene. Den er blitt et par uker gammel nå, og forumstyret har ikke engang giddet svare på om de har lest innlegget, kommer til å gjøre noe med det eller kommentert det på noen som helst måte. Ikke engang moderatorene eller administratorene på forumet har giddet poste at de vet at tråden eksisterer! Det er *nesten* som jeg ikke bryr meg om selve saken lengre, bare at jeg får en kommentar på det! Merk: Nesten. Jeg vil fortsatt få opp noen skikkelige smilies. I tillegg til denne posten har jeg også sendt en mail til forumstyret med to andre ting jeg gjerne skulle ha sett bli forandret, der er det heller ingen respons. Ikke en bekreftelsesmail engang! Jeg har jo sett til tider at folk sier "Send det til [email protected]". Er det i det hele tatt vits? Er det bare en måte å unngå å svare på spørsmålene på, og håpe på at brukerene går lei av hele saken? Kan jeg iallefall få en *eneste* forumstyre-medlem til å svare på at de har lest denne posten engang? Langt mindre behandle sakene som dere sikkert har inne? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Må si at jeg faktisk tviler litt selv. Det skjer liksom ikke noe med saker som blir tatt opp der. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Først: Hei igjen Blib; du kom deg vel tilbake, med skjermen og det hele? Vi bare si at jeg en gang har hatt positive respons fra [email protected]. Sendte mail, om en liten missforståelse en gang. Og fikk svar nesten med en gang! Ellers synes jeg forumstyret, bør besøke "tilbakemeldinger" ganske ofte ja! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) De får ta seg en tur innom "tilbake meldinger" og sjekke mail'en litt oftere.. Endret 12. november 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har gått litt sport i å klage i det siste. Men når det er sagt, ser også jeg meg lei av de homofile smilies'ene. Så jeg gir min støtte til dette prisverdige prosjektet. Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Har gått litt sport i å klage i det siste. Men når det er sagt, ser også jeg meg lei av de homofile smilies'ene. Så jeg gir min støtte til dette prisverdige prosjektet. Feil ord. Feil ord. Jeg er ikke homo men jeg kjenner folk som er det. Om du ikke tror meg så er det ditt problem. Jeg tror ikke dette forumet støtter diskriminering o.l.? EDIT: Hmm.. Kanskje jeg ikke vet hva jeg snakker om! Endret 12. november 2003 av Zhen.Jen Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hmmm, jeg quoter deg Blib Og det var vel litt drøyt å starte en topic bare på grunnlag av en ussel liten skrivefeil hos Catch? Og jeg må få si denne er litt drøy denne og.. Du kunne ha sendt en pm til en av moderatorene. T.o.m. jeg husker at du har postet om dette opptil flere ganger.. (Jeg=gullfisk) Og uansett om ingen har svart deg, det må sies at dem dreit sikkert i hele mailen ev. pm... Noe så uviktig, smiliene.. Jeg skjønner at dem irriterer deg, og det gjorde dem i begynnelsen for meg og, men om man ikke sitter og stirrer på dem 24/7 så skal du se at det går bra.. Forumstyret har sikkert fått "mange" pm om smiliene, og tviler på at dem orker å svare på alle, dermed er sp.målet hva som gjør deg så spesiell, hvorfor skal dem drive særbehandling overfor deg.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg får respons hver gang jeg spør moderatorene Ikke bare det som er tvilsomt, synes folk er kraftig flinke til å henge seg opp i hva andre sier og styrer poster langt offtopic. <--- Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nå er det sikkert mye jobb med det nye forumet, så jeg regner med at de for øyeblikket har en unnskyldning for hvorfor Ting Tar Tid™. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Når det er sagt så kan det jo innvendes at de sikkert hadde fått litt mindre jobb hvis de fulgte opp første klagen. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Til Egil: Du vet jeg er her! Til dere andre: Styret lever og er mer aktivt enn på lenge (til tross for at vi er færre enn på lenge). Vi har siden forumbyttet hatt det _veldig_ travelt med diverse, men dette ser ut til å nærme seg slutten nå da ting har løst seg opp. I tillegg fikk vi et nytt system for å motta epost som gikk til [email protected], men dette tryna etter et par dager, og nå er alt av mail som kommer inn dit et stort kaos. Da det gjelder saker vi skal ta opp så er det best å sende dem til [email protected] fordi da er det garantert at vi faktisk SER det (men som sagt er problemer med den nye mail løsningen for øyeblikket...). I tillegg til det hele er det eksamenstid for flere av oss om kort tid, og ting VIL gå treigere da utvilsomt. Til trådstarter: Jeg har nok en gang lyst til å klage over at ting som skal bli besvart skal sendes til [email protected], men det blir veldig dumt ettersom alt der er kaos for øyeblikket. EDIT: jeg hadde faktisk sett blib sitt innlegg om smileyer alikevel, og dette er/har vært oppe til diskusjon, men ser ut til å ha blitt nedprioritert. Mitt forslag er at de som har konkrete ønsker om smiley forandringer kan sende dem til [email protected] med subject "forum smileyer" (les ikke [email protected] da denne er et eneste kaos om dagen), så skal jeg notere meg det og pushe på en avgjørelse. Alle ønsker som ikke har kommet inn innen slutten av denne uken vil bli ignorert i denne runden. EDIT2: Har sjekka litt nå, og praktisk talt alle eposter som har kommet inn på [email protected] _er_ blitt besvart. Fant ikke noe der om smileyene men...Hvordan var det du kontaktet styret? Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nå er det sikkert mye jobb med det nye forumet, så jeg regner med at de for øyeblikket har en unnskyldning for hvorfor Ting Tar Tid?. Klart det tar tid med nytt forum, har forståelse for det. Hvordan fikk du til TM'en? Den var bra. Men er enig at smiley`ene er litt ekstra plagsomme for tiden (jeg liker ikke helt de normale heller). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Hmmm, jeg quoter deg BlibOg det var vel litt drøyt å starte en topic bare på grunnlag av en ussel liten skrivefeil hos Catch? Og jeg må få si denne er litt drøy denne og.. Du kunne ha sendt en pm til en av moderatorene. T.o.m. jeg husker at du har postet om dette opptil flere ganger.. (Jeg=gullfisk) Og uansett om ingen har svart deg, det må sies at dem dreit sikkert i hele mailen ev. pm... Noe så uviktig, smiliene.. Jeg skjønner at dem irriterer deg, og det gjorde dem i begynnelsen for meg og, men om man ikke sitter og stirrer på dem 24/7 så skal du se at det går bra.. Forumstyret har sikkert fått "mange" pm om smiliene, og tviler på at dem orker å svare på alle, dermed er sp.målet hva som gjør deg så spesiell, hvorfor skal dem drive særbehandling overfor deg.. Nå jeg skulle hatt sinna-smily her. For nå er jeg *grenseløst* irritert på deg! Hva var VITSEN med å poste den delen av en post jeg lagde? Har det noe OVERHODET med topic å gjøre? Og om du mener at smilyene er uviktige så er du en av FÅ personer, og jeg gir blanke i det! Jeg vil heller ikke høre fra deg om hva du tror andre folk mener. Og jeg er heller ikke interresert i noen særbehandling, heller et svar på det! Folk som sender slikt i PMer er ikke smarte, da det er en offentlig ting som vi alle her har noe å si i. sender du en PM vil ingen andre på forumet vite om det og det vil komme poster. Derfor er poster den rette veien å gå. Dette er et Tilbakemeldinger-forum! Dessuten har du ingen anelse om de har fått mange spørsmål om det eller ikke, spesielt siden det ikke er nen vits pga. tråden min:!: invicticus: Forutenom den tråden har jeg sendt spørsmål inn mail til [email protected] for en ukes tid siden hvor jeg tok opp de to følgende emnene: For strenge regler angående piratkopieringsdiskutering på forumet og en annenting jeg har glemt ut akkurat nå. Sitter på skolen med en del annet å tenke på. Og hvis noen i det hele tatt VÅGER å kommentere sakene som jeg sendte inn ber jeg vennligst moderatorene om å hive dere på hodet ut siden det ikke angår dere. Dette er en sak til FORUMSTYRET, samme som hele denne tråde var. Jeg er dermed ikke interresert i deres meninger, dessverre. Og ja, jeg vet at TingTarTid-drittet gjelder overalt i verden. Men størsteparten av forumbugsa er nå ordnet opp, og jeg mener fortsatt at NETTOPP på grunn av at dette er en så liten ting burde det ha blitt løst ASAP som jeg lagde tråden. Tar veldig kort tid og gjør alle oss forumbrukere glade! Epost angående smilyene kommer i posten så snartjeg får kommet meg hjem! Endret 13. november 2003 av Blib Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Og hvis noen i det hele tatt VÅGER å kommentere sakene som jeg sendte inn ber jeg vennligst moderatorene om å hive dere på hodet ut siden det ikke angår dere. Dette er en sak til FORUMSTYRET, samme som hele denne tråde var. Jeg er dermed ikke interresert i deres meninger, dessverre. Hvis du har ting du ikke vil vite andres mening om så bør du kanskje ikke lage en post om det i et åpent forum. Ærlig talt ! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Og hvis noen i det hele tatt VÅGER å kommentere sakene som jeg sendte inn ber jeg vennligst moderatorene om å hive dere på hodet ut siden det ikke angår dere. Dette er en sak til FORUMSTYRET, samme som hele denne tråde var. Jeg er dermed ikke interresert i deres meninger, dessverre. Hvis du har ting du ikke vil vite andres mening om så bør du kanskje ikke lage en post om det i et åpent forum. Ærlig talt ! Jamen posten er jo til forumstyret! Og den ble postet her fordi de ikke svarer på eposten dems! Hvor eller skulle jeg postet det? Dessuten har jeg ikke laget en post om det! Jeg sier at de tingene jeg tok opp i mailen til forumstyret, som jeg nevnte i posten min, vil jeg ikke at dere skal kommentere på. For det er IALLEFALL ikke ment til dere og hvis dere begynner å diskutere det er det topic-kapring. Endret 13. november 2003 av Blib Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Denne posten beveger seg vel OFFtopic, og into the realm of flaming snart? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jamen posten er jo til forumstyret! Og den ble postet her fordi de ikke svarer på eposten dems! Hvor eller skulle jeg postet det? Det er jo greit nok, men du vet jo at så lenge du poster her så kan du ikke slippe unna andres mening. Det jeg reagerer på er at du poster først og klager etterpå. Dessuten har jeg ikke laget en post om det! Jeg sier at de tingene jeg tok opp i mailen til forumstyret, som jeg nevnte i posten min, vil jeg ikke at dere skal kommentere på. For det er IALLEFALL ikke ment til dere og hvis dere begynner å diskutere det er det topic-kapring. Hvis du ikke vil høre noe om det så er det jo best å ikke nevne det. Nå har du jo fått svar på om forumstyret leser mailen sin, da er det jo bare å holde disse sakene mellom deg og dem. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Denne posten beveger seg vel OFFtopic, og into the realm of flaming snart? Hmm, ja, du har vel rett. Jeg skal prøve å holde meg i skinnet. Bare noen av brukerene her på forumet somirriterer meg litt for mye til tider. De to forrige postene ble forresten redigert med noen smilier så det ikke ser alt for surt ut uansett er jeg glad for tilbakemelding fra en som faktisk tråden appelerte til og jeg håper vi kan få løst dette her uten mer tull, både fra forumstyret og brukerene sine sider... Edit: Det er jo greit nok, men du vet jo at så lenge du poster her så kan du ikke slippe unna andres mening. Det jeg reagerer på er at du poster først og klager etterpå. Mener du at jeg skulle klagd først og så lagd en topic? Hvis du ikke vil høre noe om det så er det jo best å ikke nevne det. Nå har du jo fått svar på om forumstyret leser mailen sin, da er det jo bare å holde disse sakene mellom deg og dem. Grunnen til at jeg nevnte innholdet i emailen var for å gi invicticus en pekepinn om akkurat hvilken mail det var jeg sendte inn til han. Og den delen om at jeg ikke ville ha dere til å kommentere på akkurat det var fordi de ikke var det denne posten handlet om eller at jeg ønsker å diskutere det med andre enn forumstyret. Endret 13. november 2003 av Blib Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Håper ingen hiver meg ut nå.. Jeg liker smileyene jeg. Har ikke spurt hvilken legning de har - ettersom jeg ikke har planer om å sjekke opp de. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Håper ingen hiver meg ut nå.. Jeg liker smileyene jeg. Har ikke spurt hvilken legning de har - ettersom jeg ikke har planer om å sjekke opp de. Jo, dessverre. dette skal taes opp i "The Smily Complaint Thread"-tråden jeg lagde, ikke her. Denne topicen er om at forumstyret ikke svarer på henvendelser. Og jeg liker bla. den smilien du bruker i posten din. Men jeg liker ikke n del av de andre og heller ikke at de ikke er i samme stil Moderator: Med mindre du har en sluttkommentar ber jeg nå om at tråden stenges. Uansett hva som kan bli sagt nå bortsett fra av dere vil være off topic, noe tråden har utartet seg til å bli uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå