Game0rz Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Har en mikrofon som jeg ikke får til og funke på pcen. Etter jeg prøvde og fikse dette, fungerer ikke mikrofonen på pcen i det hele tatt. Noen som vet hva jeg må gjøre for og fikse dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Har en mikrofon som jeg ikke får til og funke på pcen. Etter jeg prøvde og fikse dette, fungerer ikke mikrofonen på pcen i det hele tatt. Noen som vet hva jeg må gjøre for og fikse dette? Fortell hvilken mikrofon det er, hvilken PC (hardware), og om det er andre problemer med maskinen som kan være relevant. Hvilket OS har du og hva har du prøvd for å "fikse" problemet? Hvilket program har du prøvd å bruke? Gjelder problemet ett eller flere program? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Har en mikrofon som jeg ikke får til og funke på pcen. Etter jeg prøvde og fikse dette, fungerer ikke mikrofonen på pcen i det hele tatt. Noen som vet hva jeg må gjøre for og fikse dette? Fortell hvilken mikrofon det er, hvilken PC (hardware), og om det er andre problemer med maskinen som kan være relevant. Hvilket OS har du og hva har du prøvd for å "fikse" problemet? Hvilket program har du prøvd å bruke? Gjelder problemet ett eller flere program? Mikrofonen er en Turtlebeach Px21 mens Pcen er Hp Probook 430. Har Windows 10. Ingen av mikrofonene funker, ikke engang pcen sin. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 En mulig løsning for Vista (gjelder muligens for W10 óg): http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-PC-Sound-and-Audio/integrated-microphone-not-working/td-p/39188 Forøvrig kan det være lurt å gå gjenom HP sin trouble shooting: http://support.hp.com/hr-en/document/c00833331 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Har lest mye rundt, men finner ikke noen svar. Tror det er en eller annen form for innspillingsenhet jeg mangler på pcen. Sånn ser det ut på innspillingsenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå