Gå til innhold

Mikrofonen fungerer ikke

Game0rz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en mikrofon som jeg ikke får til og funke på pcen. Etter jeg prøvde og fikse dette, fungerer ikke mikrofonen på pcen i det hele tatt. Noen som vet hva jeg må gjøre for og fikse dette? 

Fortell hvilken mikrofon det er, hvilken PC (hardware), og om det er andre problemer med maskinen som kan være relevant. Hvilket OS har du og hva har du prøvd for å "fikse" problemet? Hvilket program har du prøvd å bruke? Gjelder problemet ett eller flere program?

Lenke til kommentar

Har en mikrofon som jeg ikke får til og funke på pcen. Etter jeg prøvde og fikse dette, fungerer ikke mikrofonen på pcen i det hele tatt. Noen som vet hva jeg må gjøre for og fikse dette? 

Fortell hvilken mikrofon det er, hvilken PC (hardware), og om det er andre problemer med maskinen som kan være relevant. Hvilket OS har du og hva har du prøvd for å "fikse" problemet? Hvilket program har du prøvd å bruke? Gjelder problemet ett eller flere program?

Mikrofonen er en Turtlebeach Px21 mens Pcen er Hp Probook 430. Har Windows 10. Ingen av mikrofonene funker, ikke engang pcen sin. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...