Leif Olsson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Utiskt fra Kleiva mot Bleik på Andøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Nydeleg utsikt Leif! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Du har flott natur rundt deg - kjempefint utsnitt og komposisjon her! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Hei Magnar og Nils Christian Takk før hyggelige kommentarer Mange turister som nyder denne utiskten og tar bilde der God søndag ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Herlig natur, ser ut til at snøen har kommet i nord. Flott komposisjon. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Herlig natur, ser ut til at snøen har kommet i nord. Flott komposisjon. Mvh Melvin Hei Melvin Takk før hyggelig kommentar Bilde er fra mai måned, og ønsker ikke snø på lang tid ænnå Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Så nydelig Leif! Godt å høre at det ikke er nysnø fra nåtid vi ser. Jeg så den første nysnøen i de høeste fjellene her på Sunnmøre i dag....Huff,Huff! Jeg satt på en litt mørkere grå bakgrunn, syntes det ble litt bedre.? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Så nydelig Leif! Godt å høre at det ikke er nysnø fra nåtid vi ser. Jeg så den første nysnøen i de høeste fjellene her på Sunnmøre i dag....Huff,Huff! Jeg satt på en litt mørkere grå bakgrunn, syntes det ble litt bedre.? Hei Helene Takk før hyggelig kommentar ? Kan å se snø tidlig på Senjafjellene øver fjorden, men heldigvis ikke ænnå ? Greit at du satt på grå bakgrunn, huff huff ? Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Fint sted å nyte utsikten på dette, godt formidlet av deg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Fint sted å nyte utsikten på dette, godt formidlet av deg. Vennlig hilsen Ragnar Takk før hyggelig kommentar Ragnar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg