Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Situasjon jente / kompis

Anbefalte innlegg

Hei,

Flytta til en ny by for å studere der jeg ikke kjente noen. Ble kjent med, la oss si "ett par", en gutt og en jente. De bor sammen og har kjent hverandre i mange år og studerer det samme som meg. Jeg trodde i starten at de var kjærester, noe de begge tydelig presiserer at de ikke er. Jeg tror likevel at han som bor med henne har litt følelser for henne, da han er noe beskyttende over henne...

I det siste har jeg og henne fått en god kjemi, vi kommuniserer bra og ser ofte på hverandre. Det er lenge siden jeg har følt en så nær tilknytning til en jente før, og når det viser seg at også hun er litt interessert...

Men så er det han som hun bor med da... Han har jeg også kommet veldig nær, vi jobber mye i lag med studiet og tilbringer mye tid sammen på byen osvosv. Han er en kompis jeg kommer til å ha i mange år, hvis jeg spiller kortene mine riktig i forhold til denne jenta.

Hvordan tenker dere situasjonen er, og hva burde jeg gjøre? Skal jeg fortsette enda litt hardere på denne jenta, eller bare gi opp forhold først som sist??

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 57d01...046
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om han er så langt inni friend zone som du får det...

Min mening om hva du bør gjøre, er å snakke med fyren først. Gjerne over et par øl eller noe, da ting kommer litt lettere frem i lyset da. Hør hva han synes om hu, og om han har eller har hatt følelser for ho. 

Sier har nei da, så er det jo bare å kjøre på! 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...