AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Hei, Flytta til en ny by for å studere der jeg ikke kjente noen. Ble kjent med, la oss si "ett par", en gutt og en jente. De bor sammen og har kjent hverandre i mange år og studerer det samme som meg. Jeg trodde i starten at de var kjærester, noe de begge tydelig presiserer at de ikke er. Jeg tror likevel at han som bor med henne har litt følelser for henne, da han er noe beskyttende over henne... I det siste har jeg og henne fått en god kjemi, vi kommuniserer bra og ser ofte på hverandre. Det er lenge siden jeg har følt en så nær tilknytning til en jente før, og når det viser seg at også hun er litt interessert... Men så er det han som hun bor med da... Han har jeg også kommet veldig nær, vi jobber mye i lag med studiet og tilbringer mye tid sammen på byen osvosv. Han er en kompis jeg kommer til å ha i mange år, hvis jeg spiller kortene mine riktig i forhold til denne jenta. Hvordan tenker dere situasjonen er, og hva burde jeg gjøre? Skal jeg fortsette enda litt hardere på denne jenta, eller bare gi opp forhold først som sist?? Takk for svar! Anonymous poster hash: 57d01...046 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Høres ut som om han er så langt inni friend zone som du får det...Min mening om hva du bør gjøre, er å snakke med fyren først. Gjerne over et par øl eller noe, da ting kommer litt lettere frem i lyset da. Hør hva han synes om hu, og om han har eller har hatt følelser for ho. Sier har nei da, så er det jo bare å kjøre på! 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Er da vel ganske vanlig at gutter snakker om slikt er det ikke? bare å snakke med han om det du... hvis HAN presiserer at dem IKKE er sammen ovenfor deg så er kysten klar spør du meg.... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Høres ut som noe som kan bli komplisert uansett hva synes jeg, ville holdt meg unna. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg synes også det høres ut som det kan bli komplisert åkke som men synes uansett du skal gønne på med jenta. Slik du beskriver det virker det som han står med begge bena i den infamøse Friend zone men det kan hende dette ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hva med å være ærlig og åpen og ta en prat med jenta? Fortell henne hvordan saken er og det er komplisert situasjon. Dette er noe du og jenta burde avklare dere mellom. Kompisen har ikke mye han skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå