inderen Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Hi jeg lurer på hva er forventet lønn for en nyutdannet Elektroingeniør for en kontrakt basert jobb.. Takk Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 http://www.nito.no/Lonn/Hva-tjener-en-ingenior/Begynnerlonn-i-privat-sektor/ Er du medlem virker det som om du får tilgang til mer nøyaktige tall. Vanskelig å svare mer konkret på spørsmålet ditt da det er naturligvis avhengig av en rekke faktorer som eventuell erfaring, kontakter, lokasjon, spesialisering, hvorvidt du starter lavt men går fort opp eller starter høyt men "stagnerer", privat vs offentlig osv osv. Vet ikke hvordan det er for elektro eller elektronikk, men kan også være at det er vanskeligere å være arbeidstaker nå for tiden med disse yrkene med tanke på nedgangsperiode. Lenke til kommentar
inderen Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Takk for svar Hvis jeg sier omtrent 30k per måned...er det greit eller for høy/ lav Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Takk for svar Hvis jeg sier omtrent 30k per måned...er det greit eller for høy/ lav Høres noe lavt ut, startet på det samme som service ingeniør med "kun" fagbrev som automatiker. Lenke til kommentar
inderen Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 @Salvesen......Hvor mye fikk du som begynner Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 @Salvesen......Hvor mye fikk du som begynner Jeg startet på 30 000,- i 2013 Lenke til kommentar
inderen Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 ok Takk....Nå er det 2015 ......så mer enn 30k Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 ok Takk....Nå er det 2015 ......så mer enn 30k I tillegg er ofte lønnen innenfor service noe lav, da en reiser mye og har en del ekstra pga dette. Og jeg har ikke ing.utdanning(enda). Så ja,det er noe lavt. Lenke til kommentar
inderen Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg startet akkurat som serviceingeniør innen elektroniske systemer til skip. Er egentlig utdannet maskiningeniør, men fikk jobb på bakgrunn av tidligere erfaring. Jeg startet med årslønn (grunnlønn) på 480.000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå