Fotoskrulla Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Kleivebukta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Flotte naturbilder Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Glemte å si at de er helt uredigerte.? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Flotte naturbilder Tusen takk Torhild! ☺ Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Ved å fjerne ytterligere 3 cm eller mer oppe i de to første versjonene så øker dybdesuget. men det veit du vel? Nei, man glemmer aldri der man har trått sine barnesko for ikke å si bare bein. Det rare er at når man kommer tilbake så er det ofte annerledes enn man husker hvis man har vært borte en stund. En helt grei serie, men selvfølgelig ikke like spektakulær som disse fjell og fjord seriene dine. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 ..og nå har du fått sko, blitt tørr bak øra og er fremdeles lykkelig:-) Likte v1 best, der du har komponert bildet veldig bra. Trærne, Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (katten hjalp til på tastaturet...) Trærne i forgrunnen, naustene og skyene lager fin dybde. Likte kontrasten mellom de mørke skyene og de røde naustene sammen med naturens flotte begynnende høst farger. Skjønner godt du har gode minner herfra:-) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Hei Helene, Vakker stad dokumentert på ein god måte. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Oi, for et koselig sted å vokse opp i.. Ble fine bilder, V1 best. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Tre fine naturbilder dette. Jeg velger meg #1 som favoritt. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Ved å fjerne ytterligere 3 cm eller mer oppe i de to første versjonene så øker dybdesuget. men det veit du vel? Nei, man glemmer aldri der man har trått sine barnesko for ikke å si bare bein. Det rare er at når man kommer tilbake så er det ofte annerledes enn man husker hvis man har vært borte en stund. En helt grei serie, men selvfølgelig ikke like spektakulær som disse fjell og fjord seriene dine. Roar Herregud! Det har du jo selvfølgelig helt rett i! Kutt av himmelen burde jeg tatt meg tid til:) Nå er jeg så heldig at foreldra mine bor fremdeles i barndomshjemmet mitt sånn at det ikke er så veldig lenge mellom hver gang jeg er her. (Det er bare to timer fra der jeg bor) Nei, de er ikke så spektakulære disse bildene akkurat, bare "normale" Veldig hyggelig at du kommer innom og kommenterer. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 ..og nå har du fått sko, blitt tørr bak øra og er fremdeles lykkelig:-) Likte v1 best, der du har komponert bildet veldig bra. Trærne, (katten hjalp til på tastaturet...) Trærne i forgrunnen, naustene og skyene lager fin dybde. Likte kontrasten mellom de mørke skyene og de røde naustene sammen med naturens flotte begynnende høst farger. Skjønner godt du har gode minner herfra:-) Hahaha! Disse kattene skal alltid ha oppmerksomhet, jeg har tre stykker, så jeg vet problemet... Ja, nå har jeg mange sko og har det fortsatt fint:) Dette var en regnværsdag med litt av og på regn, da ble det litt fine skarpe farger. Tusen takk for morsom og fin kommentar! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Tror v1 er det bedste..skønt sted vh Suss 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Fint høstbilde du presenterer, med V1 som klar favoritt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fine bilder. Du er heldig som har vokst opp der. Likte spesielt V1 med den himmelen. Ser ut som det kan bli regn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Tror v1 er det bedste..skønt sted vh Suss Fint høstbilde du presenterer, med V1 som klar favoritt. Vennlig hilsen Ragnar Fine bilder. Du er heldig som har vokst opp der. Likte spesielt V1 med den himmelen. Ser ut som det kan bli regn Tusen takk alle sammen! Hyggelig at dere likte bildet mitt. Det var en regnværsdag, med små glimt av opphold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg