Gå til innhold

Hodet av Marianne Heske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Skulpturer og dokumentering av disse, høres ut som et veldig bra prosjekt. Har prøvd litt selv også, men har en tendens til at de blir dokumentert fra litt andre vinkler enn folk flest ser dem....med andre ord på min måte:-) Statuer blir av og til som portrettfotografering, med den store fordelen at de hører etter og sitter/står helt i ro.

Her likte jeg v1 best, der du har plassert skulpturen sammen med omgivelsene, og dermed har fått frem kontrasten mellom det arkitektene og det kunstneren har prestert. Etterarbeidet har definitivt din signatur, fargerikt og kreativt.

Blir spennende å se fortsettelsen på dette prosjektet, som jeg definitivt har sansen for:-)

Lenke til kommentar

På en måte virker skulpturen malplassert i landskapet idet det ikke er noen referanser omkring statuen. Den blir liksom litt ensom der den står. Men nettopp derfor synes den godt, og kanskje det er årsaken til at den er plassert der den står nå. Utrolig for øvrig at den er 7 meter høy, ser jo ikke slik ut på bildet.

Sett med mine øyne et meget godt komponert bilde (V1) der både skulptur, landskap og bebyggelse blir vist fram. Kraftige farger er noe av din stil, men kler bildet og helheten godt. Så er det interessant med følgeteksten og de øvrige versjoner av Marianne Heske.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...