H.M Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Appell Jeg søker etter et gammelt DIGITALT Hi8 videokamera (blir vel kalt Digital8). Har en venninne som har en haug kassetter (ca 10-15 stk) som skulle ha vært ført over på pc, de inneholder familiefilmer hun ikke har sett på 10 år. Har søkt på FINN og på eBay. Det billigste Digital8 kameraet jeg fant der lå på rundt 1500-2000, og det er litt mye å ut med når det kun skal brukes til dette ene formålet. Har allerede et bedre DV-kamera selv og et nytt et blir da overflødig. I tillegg vet man ikke om det faktisk virker når man får det. Derfor legger jeg ut denne appellen på forumet:Er det noen som har et slikt Digital8-kamera som jeg kan låne eller kjøpe? Jeg kan godt deponere og evt betale litt leie for bruken/lånet, noe vi kan bli enige om etterhvert. Isåfall vet jeg at ei dame blir veldig glad når hun får se sine gamle familiefilmer igjen. Kan du hjelpe meg med dette så send meg en mail på [email protected] Endret 26. september 2015 av strangelman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå