AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hei, er 21 år og studerer i utlandet. Jeg føler meg nå rett og slett veldig ensom, og jeg er egentlig ganske depressiv. For hver dag som går så innser jeg at jeg egentlig ikke har noen gode venner her. Hjemme i Norge så har jeg et par gode venner, som jeg trives å være ilag med. Hvor jeg studerer så er det veldig mange som kjenner meg, men det nære vennskapet til andre føler jeg er borte. Er nok en del som kanskje hadde blitt overrasket over at jeg er ensom. Jeg hilser på folk på gaten osv., men jeg blir aldri invitert på ting eller noe. På grunn av at jeg ikke greide å få tak i hybel i år så bor jeg fortsatt i student hall. Jeg er sosial, men føler at jeg er ganske kjedelig/ikke har så altfor mye å snakke om. Jeg er veldig aktiv når det kommer til sport og friluftsliv og er med i flere klubber. I løpet av helgen har jeg fått en veldig god nyhet og jeg har delt den. Men jeg har liksom ingen jeg kan feire den med, og det er egentlig nå jeg innser hvor ensom jeg er. Var bare en liten utblåsing for min del. Ikke alltid like lett å få sagt det. Anonymous poster hash: d44a3...8eb Lenke til kommentar
tHz Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg er sosial, men føler at jeg er ganske kjedelig/ikke har så altfor mye å snakke om. Interesser deg for andre. Folk er ikke spesielt glad i høre andre snakke om seg selv, men de aller fleste liker å snakke om seg selv. Sine drømmer, sine meninger, sine histoier. Spør og lytt. Det er ganske utrolig hva andre har av perspektiv og opplevelser. Beste måten å få venner på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå