Gå til innhold

Vedlegg forsvunnet fra allerede motatt epost.

KakeSpyd

Anbefalte innlegg

Hei
Jeg har motatt en epost ca 5 måneder tilbake på min iPhone.
Min epost konto er av typen hotmail.
I eposten var det ett vedlegg.
Vedlegget er lasted ned, og ligger lagret på min iPhone.

PROBLEMET
Når jeg nå sjekker samme epost, er det ingen som helst indikasjon på at det er, eller har vert, noen vedlegg der ( det står til og med beskrevet i eposten, av avsender, at vedlegget skall være vedlagdt i eposten ).
Det er ingen lenke, inget binders symbol i eller ved siden av eposten.
Eposten består, tilsynelatende, av kun ren tekst.
Jeg kan ikke huske hvordan jeg lasted ned vedlegget fra denne eposten.
Vedlegget er ett bilde.

Bildet og epostens dato stemmer overens.

Jeg har prøvd å åpne eposten i Mail ( iOS ), Firefox, Microsoft Edge og Thunderbird, på 2 forskjellig maskiner og 2 forskellige mobile enheter men fortsatt inget vedlegg å se, og ingen indikasjon på at det er et vedlegg der.

TEST#1
Jeg finner en epost jeg har motatt fra en venn, som består kunn av ren tekst, kopierer hele teksten og sender en ny mail til megselv med den kopierte teksten inkludert.
Originalen og eposten jeg sendte til megselv, er like stor i størrelse ( 2.1MB )

TEST#2
Jeg kopierer hele teksten fra den problematiske eposten ( eposten som skall ha ett vedlegg i seg ), og sender en ny epost til megselv med den kopierte teksten inkludert.
Eposten jeg sendte til megselv er nå 1.6MB mindre i størrelse.
Jeg konkluderer da med at det ligger 1.6MB med, tilsynelatende skjult, data i den originale eposten.

Tips og hva som kan ha skjedd, hvordan jeg kan feilsøke dette videre, eller hvodan dette i det hele tatt kan være mulig vil bli satt stor pris på.

Hvordan er det mulig at ett vedlegg forsvinner fra en allered motatt epost?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...