Gå til innhold

Hva slags VGA kjølere har dere?

ZyraX

Anbefalte innlegg

Det er bra :D

Vet du hvem det er du?

Hehe det er ikke så vanskelig å vite da.. Han er tidligere Overklokking.no skribent/overklokker/casemodder/kjøleprosjektbygger.

Han har vel jobba på 3dfxcool.no ett år nå eller noe...

Har hilst på han mange ganger, for istedet for å bestille gjennom posten, drar jeg heller ut til ryen og kjøper det over disk.

Sparer portoen, og prisene er ikke høyrere selv om han tar i mot penger i handa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var jo greit.Fikk mail av han i dag han sa han skulle legge den til :woot:

Pakken er sent alerede det gikk fort :D

Men hvor er ryen?

Hehe.. Regna med at han ville ordne det.. Ryen ligger i oslo, rett utenfor bryn og manglerud... Det er litt kult å kunne gå inn der og shoppe... Fikk tatt en titt på den vifteløse zalman-kabinett løsninga som kommer.. De venter bare på CD-godkjenning på poweret..

Lenke til kommentar

Dit skal jeg seriøst dra neste gang jeg er i oslo :)

Samme pris i butikken og ikke noe frakt høres bra ut. :)

Slipper og vente å.Er ikke så flink til det når jeg bestiller over nett.

Nesten at hvis det tar over en time og skaffe noe er det ikke verd å skaffe :lol:

Lenke til kommentar
Hehe ja det er ganske kjekt når man er i nærheten. Har mer enn en gang sitti og kikka på sidene der og tenk at det der må jeg bare ha... Da er det bare å slenge seg i bilen og kjøre ned og betale, også har du det med deg med en gang. istedet for å måtte vente lange dager på posten

Er jo også litt kjekt å bo et kvarter unna både Komplett og Flexi-Data...

Lenke til kommentar

Litt smått irriterende at det ikke er oppgitt på produktsiden deres hvilke grafikkkort som denne VGA Silencer støtter...

Hva med de "gamle" Radeon kortene? 7500 og 8500? Og hva med 9000/9100/9200?

Har et Radeon 8500 som eg gjerne skulle hatt en slik på.

Endret av Jattajatta
Lenke til kommentar
Er du villig til å ofre et PCI-spor, så bør du uten tvil gå for VGA Silencer. Kjøler meget bra, og er så godt som lydløs på laveste viftehastighet. Har selv bestilt denne for mitt 9700 Pro AIW.

Mer info hos arctic-cooling.

Alternativene er jo Zalman sitt ZM-80CHP og Thermaltake Giant II, men den varme luften fra disse forblir innesperret i kabinettet, noe som bidrar med å øke systemtempen kraftig. VGA-Silencer gjør som GeForce FX-kortene, nemlig å blåse den varme lufta ut av kabinettet. Lavere systemtemp betyr samtidig lavere temp på bl.a GPU, CPU samt harddisker...

Er du sikker på at du kan bruke denne på AIW kortet pga. TV tuneren som muligens kommer i veien?

Lenke til kommentar
lol

12 min unna 3dfxcool

5 min unna komplett...

Komplett holder vel ikke til i Oslo, gjør de vel ? Mener de hadde kontor i Bergen. Rett meg om jeg har feil.

Liksom hallo her.. spaserer du inn på driftskontoret til komplett.no og bestiller varer du eller???? Ja jeg mener den databutikken på stovner som nå heter datakjeden. Men for meg kommer den til å hete komplett hvis noen spør om databutikk eller veien dit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...