lasse_hansen87 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hei sann. Kjører en maskin med Windows 10. Denne kjører jeg på en primær disk som er en SSD disk. Har en vanlig harddisk også. Det jeg lurte på, når jeg bruker steam til spill, anbefalles det å installere både steam og spill derifra på SSD disken hvor Windows ligger? Eller kan jeg f.eks installere kun Windows på SSD disken, og f.eks steam og spill på standard disken? Eller Windows og Steam på SSD disken, og spill ifra steam på vanlige harddisken? Hva lønner seg sånn mest ytelse messig? Har en 500GB SSD disk, så plassmangel er ikke det største problemet med hensyn til SSD disker for min del. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 SSD er raskere enn vanlig snurredisk, så spillene installert på SSD'en vil ha raskere lastetid enn de på snurredisken. Har du plass, installerer du på SSD Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Med SSD på 500 GB er ikke dette interessant å diskutere en gang - Steam og spill installeres på SSD. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Da er den grei, da blir det som det er idag. Windows og steam og spill på SSD disk, og personlige bilder og filer på snurredass/snurredisk Takker for svar Zash =) Takk til Bolson også Endret 26. september 2015 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå