Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VW i søkk og kav. Jeg blir litt lei av å høre om dette utslipstullet. Det høres ut som bilene plutselig er helt ubrukelige og nærmest livsfarlige å kjøre. Skal tro hvor mye de forurenser i forhold til tilsvarene i andre merker. Er sikkert helt marginalt. Ja, de har jukset og skal straffes for det, men jeg håper virkelig ikke at tusenvis av nye fine biler skrotes pga dette.

Bildet ble bra, men kunne kanskje vært rettet litt opp? Passer bra i litt dyster s/hv

Lenke til kommentar

VW i søkk og kav. Jeg blir litt lei av å høre om dette utslipstullet. Det høres ut som bilene plutselig er helt ubrukelige og nærmest livsfarlige å kjøre. Skal tro hvor mye de forurenser i forhold til tilsvarene i andre merker. Er sikkert helt marginalt. Ja, de har jukset og skal straffes for det, men jeg håper virkelig ikke at tusenvis av nye fine biler skrotes pga dette.

Bildet ble bra, men kunne kanskje vært rettet litt opp? Passer bra i litt dyster s/hv

 

Mange takk Helene. Ikke mye som skal til før hele det store selskapet kan skumpe helt inn hvis alle erstatningene må utbetales. His du tenker på oppretting horisontalt tror jeg det ville fortegne i meste laget da bildet er tatt utover de passende 90 gradene. mvh Ibn

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Det står nå et stopp forbudt skilt, men det gjelder vel ikke ved reklamasjon.....

Igjen et flott etterarbeid med din signatur, av et bilde de fleste hadde kassert. I likhet med Kneppen, klarer du og få severdige resultat av det meste. Det fototekniske lar jeg hvile, og heller lar meg fascinere av verket.

Når det gjelder skandalen med utslipp, er jeg redd det er toppen av et isfjell. Det som bekymrer meg mest, er at det kan gjelde andre ting også, gjort med viten og vilje i kapitalistisk ånd.....

Lenke til kommentar

Greit utsnitt med god skarphet.

Men når bildet har så mange rette linjer både vannrett og loddrett så ville jeg forsøkt å rette litt oppe.

Men hvor mye som kan rettes uten at det blir som med gutten i Prøysenvisa som skulle lage syskrin til mor og endte opp med spekesjøl finner man først ut når man begynner.

 

Roar

 

He he, Det var nok den vandringa jeg var begynt på ja. Skulle hatt en rettere inngangs vinkel så ville mye vært løst. Men det står vel kanskje litt i stil til problemene merket sliter med for tiden. Mange takk Roar. mvh Ibn

Lenke til kommentar

Det står nå et stopp forbudt skilt, men det gjelder vel ikke ved reklamasjon.....

Igjen et flott etterarbeid med din signatur, av et bilde de fleste hadde kassert. I likhet med Kneppen, klarer du og få severdige resultat av det meste. Det fototekniske lar jeg hvile, og heller lar meg fascinere av verket.

Når det gjelder skandalen med utslipp, er jeg redd det er toppen av et isfjell. Det som bekymrer meg mest, er at det kan gjelde andre ting også, gjort med viten og vilje i kapitalistisk ånd.....

 

Hei P : ) Jeg har tenkt på det fra dag nummer en, hvordan man risikerer sitt rykte, da det er alfa og omega for å overleve i denne sammenheng. Er det noe som er bortimot sikkert i denne verden så er det nettopp det som skjer, at noen smarte hoder får mistanke om at noe ikke er som det burde være.

Som Du er inne på så er jeg ikke så opptatt av om bildene må være vakre, Det er også en god del andre kriterier som bla. du gjør deg bruk av som er vel så viktige. Tuen takk for kommentaren. mvh Ibn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...