kjeksa30 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hei Er det noen som har prøvd noen av de helsebringende dynene som er kommet på markedet? Har de hatt noen effekt? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Hvilke dyner referer du til? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Vil tippe at det er http://www.sovbehagelig.no/han mener, i hvert fall første treff på "Helsebringende dyner" (etter kjeksa30s innlegg her og på Kvinneguiden). Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg bruker silkedyne og trives med det. Fantastiske egenskaper og temperaturregulering som "vanlige" dyner ikke kommer i nærheten av. Lenke til kommentar
Timmh Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg har testet ut Hefel Pure Bambus-dynen. Veldig fornøyd med den. God kvalitet og synes den regulerer temperaturen bedre enn mange andre dyner jeg har prøvd. Var tidligere veldig varm om natta. Har nå også kjøpt samme dyna til samboeren.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Ingen dyne vil bringe deg bedre helse i noen annen form enn det at du kanskje sover bedre som igjen kan føre til bedre helse dersom du har alvorlige søvnproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå