Gjest Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hvis jeg har sluttet å følge noen på Facebook, kan vedkommende se hva jeg legger ut, eventuelt hva jeg liker osv. På nyhetsoppdateringen min ser jeg stadig vekk hvem som liker hva og hvilke arrangementer de skal på. Kan andre også se hva jeg liker og hva slags arrangementer jeg skal på? Hvordan får jeg i så fall stoppet dette? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 På pc/mac: Trykk på hengelåsen til høyre på den blå linjen øverst på siden. Trykk på hvem kan se tingene mine og følg veiledningen derfra. 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 De du ikke er venner med kan ikke se hva du liker eller kommenterer. Deler du eller skriver statusoppdateringer OFFENTLIG, kan alle se det, men dette kan du velge slik at det enten er VENNER, VENNERS VENNER, eller KUN MEG Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hvis du er venn med noen, men velger å slutte å følge vedkommende så betyr det bare at du ikke ser hans/hennes aktiviteter i feeden din. Dere er fremdeles venner, og vedkommende kan se hele profilen din (med mindre han er i begrenset-gruppen), og hvis han følger deg kan dine aktiviteter dukke opp i hans feed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå