fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som har oversikt over hvilket navn som er vanligst her? Har intrykk av at Bjørn er relativt utbredt, men er det noen navn som skiller seg spesielt ut? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Halvdan er ikke spesiellt vanelig akkurat. Har møtt EN annen som heter det, og det var en svekkling på 14 år med kjempemellomrom mellom tenna og rosa pannebånd. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 <-- Bjørn Kansje noe med at Bjørn er Geeks ? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Heh, kanskje det er en sammenheng mellom geek-gener og navngiving? Så altså, hvis en person har geek gener, så er sjansen for at han blir hetende bjørn en betydelig andel prosent større? Eller.no? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg vet om 3 her som heter Alexander... (2 utgaver av oss her .. AleXander og AleKSander) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Ok.. alex(ks)ander = 3 Bjørn = ? Endret 12. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bjørn her og, nesten i allefall. heiter det samme som farmen vinnaren Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jens tror jeg ikke det er så mange som heter, hvertfall ikke Jens Martin Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Mange her som heter Odd? Njaa, tenkte meg det... Mange her som heter Erik? Litt flere sier du? Jaja... Mange som heter Odd Erik her da? Én? Ja, det er vel meg det da... That's right... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Mit navn er det bare jeg som har i hele Norge, i følge en sån navne søke dings. *grin* Hvis jeg fjerner den bindestreken som skal være mellom begge navna, så er det 6 stykk i Norge. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hva er ditt navn da? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Thea... + Cathrine hvis du vil... Har ikke sett noen i forumet som heter det... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg heter Knut, og hvis noen her inne heter det samme så kan de få 50kr! de må hente de selv da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ok.. alex(ks)ander = 3Bjørn = ? TELLING?!?!??!?! FYFY FYDDELIFYFY!!?!?!? Tellepostalaaaarm! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg tror det kun er jeg og psilocybe som heter Jørgen på forumet Hvis det er noen flere Jørgen'er på forumet, så rop ut Endret 13. november 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Aaaaaandreas hehe men det angående nerding og bjørn.. pappa heter bjørn og ja.. det går iallefall fremover med datakunnskapen hans.. måtte kjøpe ny cpukjøler til han i går fordi han greide å herpe den gamle ved å prøve å fjerne støv.. åssen han greide det vet jeg ikke men vifta gikk iallefall ikke rundt mere. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ragnvald her, ikke Ragnvald Soma..... Dersom det er noen andre, eller noen som vet om noen som heter det, let me know! er litt nysjerrig.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Halvdan er ikke spesiellt vanelig akkurat. Har møtt EN annen som heter det, og det var en svekkling på 14 år med kjempemellomrom mellom tenna og rosa pannebånd. Søskenbarnet mitt heter Halvdan! Han er vel kanskje ikke noe forbilde han heller, men.. (3 år elns..) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det stemmer, men han kan overta mitt nick når jeg blir for gammel for å henge her :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå