fixit_InnleggNO Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Skal kjøpe inn en ny laptop, men lurer på om jeg skal avvente til skylake virkelig gjør sitt inntog i laptopmarkedet. To spørsmål: Verdt å vente på? Aner vi når 6th gen blir vanlig blant laptops? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Skal du ha intel skjermkort så ja da hadde jeg ventet var jeg deg. Skal du ha nvidia skjermkort kan du like godt kjøpe nå, selv om du får litt bedre batterilevetid om du venter. Jeg venter selv på i7 6500u men tviler på prosessorytelsen er særlig bedre. Lenke til kommentar
Administrator Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Multicom har laptoper med skylake. Endret 27. september 2015 av Administrator Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Multicom har laptoper med skylake. Det er leveringstid på de langt ut i okt.. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Problemet er også noen modeller f.eks: Multicom Kunshan P771 Killer-Edition 17.3"Full-HD Matt IPS G-SYNC, Intel Core i5-6600K, 16GB DDR4, 1TB HDD, GeForce GTX 980M 8GB, Uten operativsystem har vanlig stasjonær prosessorer, fordelen er man kan oppgradere og overklokke, ulempen gjør maskinen tykkere og trenger mye mere strøm og gir dårligere batterilevetid. Men ja dette er nok eneste maskin som har noen dagers leveringstid, ellers må det nok ventes noen måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå