enits_stineve Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Hei jeg skal ha en spansk fremføring om noen dager og kunne gjerne trengt den hjelpen jeg kan få.Så om noen kunne hjulpet meg med disse punktene hadde det vært supert! -hvordan lager jeg en setning der jeg sier hvilke yrke jeg kan tenke meg i fremtiden? -hvordan sier jeg hva jeg syns er viktig i et vennskap? -hvordan sier jeg hva jeg har gjort i ferien? -hvordan sammenligner jeg matretter? -og hvordan beskriver jeg utsenede og personligheten til andre -til slutt hvordan sier jeg hva et familiemedlem jobber med? Setter STOR pris på hjelp Endret 26. september 2015 av enits_stineve Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Det høres veldig basic ut, og er garantert noe du finner utav gjennom læreboken din! Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) . Endret 1. desember 2015 av 13:18 Lenke til kommentar
enits_stineve Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Jeg er en jente på 13 år som skal ha en presentasjon i noe vi ikke har lærtennå ,trenger bare litt hjelp. Tro meg det jeg spør om er ikke halvparten en gang. Hva skal jeg ut på byen å gjøre? Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) . Endret 1. desember 2015 av 13:18 2 Lenke til kommentar
enits_stineve Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Dette er hva jeg har gjort til nå. Står stille Lenke til kommentar
enits_stineve Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Du er nok litt optimistisk om du regner med at noen bruker lørdagskvelden til å gjøre DIN lekse slik at du kan gå på byen istedenfor å gjøre lekser selv Jeg synest det er ok at folk gjør det de kan selv og spør om råd på enkelte ting de sitter fast i for å komme videre, men å forvente å få leksene ferdig servert blir vel litt drøyt. Du lærer ingenting selv av det heller. Hva har du kommet frem til selv så langt, har du i det heletatt gjort noen forsøk?[/ Du tok deg tid til å klage da Endret 26. september 2015 av enits_stineve Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) . Endret 1. desember 2015 av 13:18 Lenke til kommentar
enits_stineve Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Du er jo kjempeflink, ser ut som du har jobbet bra og gjort en bra innsats. Får håpe det er noen som kan hjelpe deg videre, det fortjener du Takk? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå