Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Vecilie1!

 

Jeg har holdt på litt av og på med nettdating og min erfaring er at de forskjellige datesidene er populære på forskjellige steder i landet.

 

Flere sider har veldig imponerende "matching" systemer hvor en liksom skal automatisk finne noen som passer.

Dette er nok bare en gimmick og stort sett bare tull. Andre er veldig opptatt av flotte apps på telefonen for de som er trendy.

Folk flest på dating sider er bare der for underholdningen sin del. Jentene liker oppmerksomheten og guttene vil finne knull så det totale antallet medlemmer er egentlig, i min mening, ikke så relevant - Det handler om å finne noen seriøse i ditt nærmiljø og det er ikke nødvendigvis så lett hvis han har en gratisprofil på match.com og du har en gratisprofil på sukker.no.   

 

Det jeg vil fram til er at jeg tror det kommer an på hvor i landet du bor.  Finn ut hvilken side folk i ditt nærmiljø bruker og kast deg på det samme.   Jeg har brukt flere datesider og for mitt vedkommende var det desidert best å bruke møteplassen. Her var det mange fra mitt område så det ble mange å gå på dates med.

 

Jeg og min forlovede møttes på møteplassen.

Lenke til kommentar

Min mening:

 

okcupid: har er det ikke veldig mange medlemmer, men helt gratis å bruke. Jeg har fått litt lite respons på meldinger her i det siste, men hadde mye hell i starten.

 

sukker: her må du betale for å sende meldinger til hvem du vil (betaler du kan alle sende deg melding). Jeg har ikke betalt, men vært på date med en veldig stor andel av de jeg har pratet med.

 

tinder: gratis, men mye fake profiler om dagen, særlig hvis du er gutt. Ekstremt mange medlemmer. relativt vanskelig å få noen ut på date. Problemet her er at du må snakke med 10 personer på en gang for å komme noen vei, og det kan jo fort ta noen dager fra du begynner å prate til du er på date. Det har det med å hope seg opp i perioder. Plutselig må du på 4 dates på en uke, mens vanligvis får du ingen ting.

 

happn: dette er den nyeste dating-appen. Likner på tinder men du får bare se folk som oppholder seg i de delene av byen der du har vært. Jeg har bare så vidt prøvd den.

 

-----

 

hvis du er villig til å betale noen kroner for å spare tid tror jeg Sukker er å anbefale over match og møteplassen.

 

Fordelen med tinder og happn er at de er så godt som 100% sosialt akseptert (i hvertfall i mine kretser), de andre ligger litt etter på dette punktet.



Anonymous poster hash: 7adbd...6df
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...