Håvard Hofstad Ruud Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Nå ligger hele sjangeren i kunstig koma.FEATURE: Slik ble skate-spill en av de mest populære sjangrene i verden Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Fin kronikk. Flere sånne takk Dette minner om hva som skjedde med romsimulator spill, men som nå er tilbake igjen med full fart, f.eks Star Citizen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Fin artikkel, men dessverre så tror jeg ikke Tony Hawks Pro Skater 5 kommer til å gjøre det så bra som de håper på. Skate-miljøet har kanskje ventet på noe som dette, men for meg som ikke skater (men likte de første THPS spillene og Skate-spillene) så ser THPS5 dårlig ut. Grafikken er satt flere år tilbake, og spillet ser ut til å oppføre seg akkurat som de gamle THPS spillene. Sikkert noen som er uenig, men jeg synes Skate spillene heller burde fått en ny utgave i stedet for THPS. Mye mer tilfredstillende å klare noen realistiske comboer i Skate enn å kjøre million-poengs-komboer i THPS. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Et nytt Skate spill er definitivt noe jeg skulle ønske var på vei. 4 Lenke til kommentar
Indigenous interloper Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Det er ingen ting jeg ønsker så mye som et nytt Skate-spill. Skate 2 var fantastisk, og Skate 3 var ennå bedre, og hadde meget presise kontroller og ganske så bra fysikk. Jeg vil si at skate 3 meldte mye nytt da det kom. Tror det er det eneste spillet jeg har spilt der rails følte naturlig. RIP Skate. 3 Lenke til kommentar
Flim Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hva med Thrasher: Skate and destroy? Husker det som et realistisk pust midt i den villeste TH-galskapen. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Skate-miljøet har kanskje ventet på noe som dette, men for meg som ikke skater (men likte de første THPS spillene og Skate-spillene) så ser THPS5 dårlig ut. Grafikken er satt flere år tilbake, og spillet ser ut til å oppføre seg akkurat som de gamle THPS spillene. Altså, det er jo litt av poenget da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Altså, det er jo litt av poenget da. Og det er sikkert noen som vil ha den nostalgien også (se på salgstallene for de siste THPS-spillene), men etter at Skate kom på banen og viste hva som kan bli gjort med et skatespill, så er det vanskelig å gå tilbake. Det minste THPS kunne ha gjort var å få litt ordentlig grafikk på spillet. Det hadde ikke gått utover spillmekanikken det. Lenke til kommentar
Mia Holte Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg venter sårt på et nytt Skate spill. Eneste "sportspillet" som er på høyde med FIFA etter min mening. ER Skate 4 på vei eller ikke? Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Flott artikkel! Håper dere kan gjøre noe lignende med Red:Alert / Command & Conquer serien. (ja startcraft bærer rts sjangeren på sine skuldre ) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 THPS 2 og 3. Håper selvfølgelig at THPS5 blir en verdig oppfølger, men etter THPS HD (som også var ment å være en "return to form" for serien) har jeg lave forventninger til det nye spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Eneste spillet jeg har spilt med skateboard var et spill på PS1 som het x games eller noe, der man hadde et race med div x game type saker, som rolerblades, sykkel, skateboard osv, så måtte man komme først og man hadde hindre og hopp samt at man kunne denge løs på hverandre og spenne bein osv. Så et x game version av road rash Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg kommer sikkert til å kjøpe THPS5, da jeg er sulten på et skatespill. Men som andre her inne, så mener jeg Skate-serien er flerfoldige hakk bedre enn TH-serien, og jeg skulle mye heller ha sett noe fra den kanten. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Eneste spillet jeg har spilt med skateboard var et spill på PS1 som het x games eller noe, der man hadde et race med div x game type saker, som rolerblades, sykkel, skateboard osv, så måtte man komme først og man hadde hindre og hopp samt at man kunne denge løs på hverandre og spenne bein osv. Så et x game version av road rash ESPN Extreme Games het det. Oppfølgeren het 2Xtreme. Fantastiske spill. Lenke til kommentar
Deerdevil Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hva med Thrasher: Skate and destroy? Husker det som et realistisk pust midt i den villeste TH-galskapen. Yep! Var mye artigere for oss som skater! Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hva med Thrasher: Skate and destroy? Husker det som et realistisk pust midt i den villeste TH-galskapen. Husker jeg satt en del timer og rev av meg hår med det spillet ja Husker det var knall soundtrack også! Er veldig spent på Project:Session nå kjenner jeg. Håper de klarer å gi Skate 1 følelsen igjen Lenke til kommentar
Puro Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hva med Thrasher: Skate and destroy? Husker det som et realistisk pust midt i den villeste TH-galskapen. Det er fortsatt det beste skate-spillet jeg har spilt, trasher var sinnsykt gøy! HORSE Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Det er kun 2 spill jeg har gått rundt og konstant tenkt på og bare gledet meg til å komme hjem og spille og at de bare har vært altoppslukkende. Det ene er World of Warcraft. Det andre er Tony Hawk's pro skater 4. Helt nydelig! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fin kronikk. Flere sånne takk Dette minner om hva som skjedde med romsimulator spill, men som nå er tilbake igjen med full fart, f.eks Star Citizen. Jeg dauer. Kunne sagt Elite Dangerous, men neida. Her skal vaporware fram i lyset. 3 Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Fin artikkel, men dessverre så tror jeg ikke Tony Hawks Pro Skater 5 kommer til å gjøre det så bra som de håper på. Skate-miljøet har kanskje ventet på noe som dette, men for meg som ikke skater (men likte de første THPS spillene og Skate-spillene) så ser THPS5 dårlig ut. Grafikken er satt flere år tilbake, og spillet ser ut til å oppføre seg akkurat som de gamle THPS spillene. Sikkert noen som er uenig, men jeg synes Skate spillene heller burde fått en ny utgave i stedet for THPS. Mye mer tilfredstillende å klare noen realistiske comboer i Skate enn å kjøre million-poengs-komboer i THPS. Helt enig i det siste, en oppfølger til Skate er det jeg også venter på! Har riktignok sluttet og holder pusten, men har tatt vare på Xbox360'en kun for å få spilt Skate 1-3, så hender jeg starter den opp og koser meg litt igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå