muuldvarpen Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg går i 1vg. Nå sitter jeg å pugger til en geografiprøve og lurer på om hva det vil si at en vulkan arter seg, og hvordan et eksplosivt vulkanutrbudd vil kunne arte seg. (??) Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg går vg1 selv, og i geografi står nærmest alt (unntatt nyere hendelser) i boken, så jeg vil råde deg til å lese gjennom et par ganger der de snakker om vulkaner og utbrudd. Lenke til kommentar
muuldvarpen Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Jeg går vg1 selv, og i geografi står nærmest alt (unntatt nyere hendelser) i boken, så jeg vil råde deg til å lese gjennom et par ganger der de snakker om vulkaner og utbrudd. Hadde ikke spurt om jeg hadde et annet alternativ. Sist jeg var inne på denne siden var for over et år siden så jeg spør ikke for å slippe å lese, har lest geografi boken. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Så det står ingen ting om hvordan en vulkan utvikler seg, eller hvordan et eksplosivt vulkanutbrudd tar form? Lenke til kommentar
domineer Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Står litt om hvordan de forskjellige vulkanene dannes:http://kimle.blogg.no/1449688474_geo_test_deg_selv_233.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå