Fotoskrulla Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Gatekunst fra Cuba VII Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Forfallet har vel begynt på denne kunsten/veggen....kanskje et bilde på Cuba´s skjebne. Fint du hadde fått med personene denne gang. kanskje ett kutt på v. side, rette etter port åpningen, slik at sistemann på rekka ikke ble med..... Flott det du har vist oss, og synes du har dokumentert gatekunsten bra:-) God helg! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Ikke lett å ta utsnitt her så jeg tror det blir V1 på meg. Ble litt nysgjerrig på det som befinner seg bortenfor de to gubbene. men det er kanskje ikke noe siden du ikke har det med? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Forfallet har vel begynt på denne kunsten/veggen....kanskje et bilde på Cuba´s skjebne. Fint du hadde fått med personene denne gang. kanskje ett kutt på v. side, rette etter port åpningen, slik at sistemann på rekka ikke ble med..... Flott det du har vist oss, og synes du har dokumentert gatekunsten bra:-) God helg! Hei Pål! Tusen takk for fin tilbakemelding. Sikkert ikke så dumt med et kutt slik du foreslår. En ser seg litt blind på egne bilder og det er derfor fint å få litt innspill. God helg til deg også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Ikke lett å ta utsnitt her så jeg tror det blir V1 på meg. Ble litt nysgjerrig på det som befinner seg bortenfor de to gubbene. men det er kanskje ikke noe siden du ikke har det med? Roar Hei Roar! Det er litt kinkig med utsnitt på slike motiver. Når man har fått ei linje fin så blir det krasj med en annen....you know.. Tenker du på det som er mellom han som sitter på huk og de andre to? Tror ikke det var noe spesielt.☺ Jeg hadde det litt travelt her,måtte ikke miste mannen min ut av syne, han er helt lost sånn stedsmessig....kan fort gå veeeldig langt i feil retning. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Her var det mye farger! V2 står fram. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Her var det mye farger! V2 står fram. Tusen takk! Det er litt moro å ta ut en liten del av et foto og se hva man kan få ut av det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg