Redaksjonen. Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Bose SoundLink Mini 2 er ikke spesielt billig. Se hvorfor vi anbefaler den likevel.TEST: Bose SoundLink Mini 2 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Har den første utgaven. Liker den godt, men den fungerer ikke på alle typer musikk. Rolig, gjerne akustisk musikk er herlig på den, men gir du den noe black metal f.eks blir det bare en grøt. Den virker ikke å være "rask" nok på et vis. Om lydsignaturen er den samme på v2, så har de vel ikke gjort noe for å forbedre det? 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Har den første utgaven. Liker den godt, men den fungerer ikke på alle typer musikk. Rolig, gjerne akustisk musikk er herlig på den, men gir du den noe black metal f.eks blir det bare en grøt. Den virker ikke å være "rask" nok på et vis. Om lydsignaturen er den samme på v2, så har de vel ikke gjort noe for å forbedre det? Lydsignaturen er helt lik ver1, så du vil ikke høre forskjell. Eneste forskjellen er usb ladding og litt flere tilkoblinger. Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Nå har ikke jeg testa Soundlink Mini 2, men jeg valgte å kjøpe Sony SRS-X3 (versjonen før SRS-X33 med samme lyd). Den er billigere, men har en smule mindre bass. Til gjengjeld er bassen jevnere og diskanten mer høyoppløst. Den har også NFC ? Jeg ville testet denne før man velger å kjøpe Soundlink Mini og Mini 2 da den er en verdig konkurrent ? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg reiser mye, og pleier alltid å pakke Soundlinken min i kofferten. Til små hotellrom er den rett og slett perfekt. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Har hørt første og den spiller mye større enn den skal til å være så liten Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg er veldig fornøyd med førsteutgaven. Kan anbefales! Lenke til kommentar
H#- Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Fikk en SoundLink mini v1 til jul og er veldig, veldig fornøyd med denne. Liten sak, stor lyd. Anbefalt kjøp. (Er sjeldent man kommer over en dings jeg har blitt like fornøyd med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå