Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Dere har jo nesten sluttet å anmelde PC-spill. I hele september har dere anmeldt 3 spill på PC. Hvor 2 er ubetydelige indie-spill, i august 2 indie spill.I juni 3 spill hvorav 2 er indie spill. Mangler dere kompetansen til å anmelde PC-spill, eller er det bare noe dere nedprioriterer i innholdet på gamer.no? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Beklager sent svar. At brorparten av anmeldelsene på Gamer.no er av konsollversjoner av spill skyldes at vi ikke får PC-versjoner av alt, og at det er flere med stuekonsoll enn fullblods spill-PC-er i redaksjonen vår. Er det noen spesifikke anmeldelser du savner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Beklager sent svar. At brorparten av anmeldelsene på Gamer.no er av konsollversjoner av spill skyldes at vi ikke får PC-versjoner av alt, og at det er flere med stuekonsoll enn fullblods spill-PC-er i redaksjonen vår. Er det noen spesifikke anmeldelser du savner? Det er mange spill jeg kunne tenkt å se anmeldelser av. Men det er jo hovedsakelig i sjanger jeg selv interesserer meg for. Et eksempel på et spill jeg ville likt å se anmeldelse av, er Act of Aggression. Jeg håper at anmeldelse av nylanserte Blood Bowl 2, Heroes of Might and Magic VII og Grand Ages: Medieval kommer. Og så har vi kommende Sword Coast Legends(Dette må dere anmelde!). Men det jeg i hovedsak ønsker er flere anmeldelser, altså mengde. Dere må ta vurderinger på hvilke spill dere ønsker å anmelde selv, da leserne deres ønsker ulike sjangre anmeldt. Jeg innbiller meg at de fleste som leser på gamer.no er PC-gamere. Har dere noen statistikk på det? Endret 29. september 2015 av Kron Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvor er alle anmeldelsene? Det er så vidt at det kommet ut noen anmeldelser for tiden. Den siste på forsiden er fra 30 september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå