Gå til innhold

Er Islam på tur å ta over hele verden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe sier meg at tallene som kommer frem i videoen bare er rent oppspinn og ikke reelle tall. Man burde ikke frykte Islam på noen måte, de ønsker ikke å integrere seg med europeere, og trives veldig godt der de bor sett bort fra krigen som herjer.

Endret av kjekset
Lenke til kommentar

Noe sier meg at tallene som kommer frem i videoen bare er rent oppspinn og ikke reelle tall. Man burde ikke frykte Islam på noen måte, de ønsker ikke å integrere seg med europeere, og trives veldig godt der de bor sett bort fra krigen som herjer.

Jeg er ikke menneske hater, men hater religion. Jeg har selv spyttet inn penger for å hjelpe Syriske flyktninger får at de en gang kanskje kan komme hjem. Kristendommen var ille nok når de brente "hekser" på bålet, men det skjer ikke i dag. Islam henger igjen i gammel tro enda å nekter å modernisere seg.

Lenke til kommentar

En skjør blanding av fakta tatt ut av kontekst, ren løgn, uverifiserbare utsagn som "vitenskapsmenn sier" og fryktpropaganda. Så nei, i en verden full av informasjon som er mer pålitelig enn dette, ser jeg ikke noen grunn til å bruke tid på det.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

En skjør blanding av fakta tatt ut av kontekst, ren løgn, uverifiserbare utsagn som "vitenskapsmenn sier" og fryktpropaganda. Så nei, i en verden full av informasjon som er mer pålitelig enn dette, ser jeg ikke noen grunn til å bruke tid på det.

Jeg satte et spørsmålstegn bak, bare til info. Jeg påstår ikke at klippet er helt sant.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke det tallene viser. Tallene viser trenden som vi har nå, og som vil fortsette med mindre vi endrer innvandringspolitikken våres. 

fig-2010-06-15-05.gif

Nye innvandrere utgjør ikke en stor andel av fruktbarheten.

For å illustrere hva jeg mener: En ung familie på to fra Afrika (som har høy fruktbarhet) ankommer Norge og får asyl. De får 5 barn. Disse 5 barna vokser opp i Norge med god velstand, og har derfor ikke behov for mange barn, så hver av de 5 barna får igjen 2 barn hver. Med andre ord så har vi gått fra 5 til 10 barn i løpet av en generasjon. Det du muligens forestiller deg er at fruktbarheten forblir høy, og antallet går derfor fra 5 til 25 i en eksponentiell økning. Om du synes 5 -> 10 høres skummelt ut så kan jeg lette deg med at det er en stagnering, siden det trengs to partnere, og er derfor 10/2 = 5. Overskuddet av barn i dette scenarioet er 3 av 10, der alle 3 kommer fra første generasjon.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det blir slik at det bygges stadig nye moskeer i Europa, vil det fortsatt være Afrika, Europa, Midtøsten og kanskje Indonesia som har mange muslimer.

Det vil fortsatt være relativt få muslimer i Russland, Japan, USA, Latin-Amerika og Australia.

Hvis Norge en dag blir et muslimsk diktatur, er det nok en del som vil forsøke å flykte til et område med færre muslimer.

Lenke til kommentar

Ryktene sier at USAs president er en "black muslim", og det var tale om at Oslos ordfører skulle være en muslim etter dette valget.

Logikken fra venstresida går ut på at så snart muslimene har kommet inn i landet, må du gi dem mye makt. Ellers vil de ha påskudd til å være misfornøyde og deprimerte og ta det ut på den norske befolkningen. (Mistilpassede skapninger, anyone?)

En slik tankegang (så mange innvandrere som mulig i politiet og politikken), vil i lengden føre til at de får for mye makt etter mitt syn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Norge har uansett lite å frykte. Vi er verdens sjette mest muslimske land, og vil knapt merke noen forskjell.

Tar gjerne en kilde på dét.

Ikke akkurat nummer seks.

Kanskje nummer seksti i prosent av innbyggertall, og kanskje nummer 160 i muslimt innbyggertall nasjonalt.

Listen gir desverre ikke en rangering, men måtte scrolle lengre enn jeg prioriterer å telle for en sånn påstand.

Ryktene sier at USAs president er en "black muslim"

Ingen grunn til å tro på alt en finner på nettet. Spesielt ikke rykter. Endret av xRun
Lenke til kommentar

Norge har uansett lite å frykte. Vi er verdens sjette mest muslimske land, og vil knapt merke noen forskjell.

Tar gjerne en kilde på dét.

Naturligvis.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Norge--et-mekka-for-muslimer-7594707.html

"Denne uken publiserte nrk.no en sak som plasserer Norge på en solid sjetteplass på listen over verdens mest islamske nasjoner."

Lenke til kommentar

Ikke akkurat nummer seks.

Kanskje nummer seksti i prosent av innbyggertall, og kanskje nummer 160 i muslimt innbyggertall nasjonalt.

Listen gir desverre ikke en rangering, men måtte scrolle lengre enn jeg prioriterer å telle for en sånn påstand.

Det jeg skrev handler ikke om antall muslimer. Se link i innlegget over.

Da beklager jeg. Det har vært så mye fokus på populasjonsmigrering i det siste at det er ikke alltid helt lett å ta sammenhengen ved første øyekast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...