TheKims Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Kom over det her klippet på Facebook. Bruker vanligvis å ta sånne her ting med en klype salt, men det var noe med det her klippet som sa meg at dette er sannheten. Islam har jo grodd røtter i de fleste land, så litt sannhet er det vel? https://www.facebook.com/OfficialBritainFirst/videos/856909564454306/ Fant ingen Youtube klipp desverre. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Noe sier meg at tallene som kommer frem i videoen bare er rent oppspinn og ikke reelle tall. Man burde ikke frykte Islam på noen måte, de ønsker ikke å integrere seg med europeere, og trives veldig godt der de bor sett bort fra krigen som herjer. Endret 26. september 2015 av kjekset Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Britian First er en gjeng hengerumper og rasistiske fjols som vil komme på alle mulige løgner for å fremme sin sak. Aldri stol på noe som kommer fra dem. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Noe sier meg at tallene som kommer frem i videoen bare er rent oppspinn og ikke reelle tall. Man burde ikke frykte Islam på noen måte, de ønsker ikke å integrere seg med europeere, og trives veldig godt der de bor sett bort fra krigen som herjer. Jeg er ikke menneske hater, men hater religion. Jeg har selv spyttet inn penger for å hjelpe Syriske flyktninger får at de en gang kanskje kan komme hjem. Kristendommen var ille nok når de brente "hekser" på bålet, men det skjer ikke i dag. Islam henger igjen i gammel tro enda å nekter å modernisere seg. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) En skjør blanding av fakta tatt ut av kontekst, ren løgn, uverifiserbare utsagn som "vitenskapsmenn sier" og fryktpropaganda. Så nei, i en verden full av informasjon som er mer pålitelig enn dette, ser jeg ikke noen grunn til å bruke tid på det. Endret 26. september 2015 av Aiven Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 En skjør blanding av fakta tatt ut av kontekst, ren løgn, uverifiserbare utsagn som "vitenskapsmenn sier" og fryktpropaganda. Så nei, i en verden full av informasjon som er mer pålitelig enn dette, ser jeg ikke noen grunn til å bruke tid på det. Jeg satte et spørsmålstegn bak, bare til info. Jeg påstår ikke at klippet er helt sant. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 En litt viktig ting å nevne er at fruktbarhetstallene til ikke-vestlige innvandrere stuper ned mot normalen til etniske nordmenn. Innen 2030 så vil befolkningsveksten til innvandrere stagnere. http://www.ssb.no/innvfram/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 En litt viktig ting å nevne er at fruktbarhetstallene til ikke-vestlige innvandrere stuper ned mot normalen til etniske nordmenn. Innen 2030 så vil befolkningsveksten til innvandrere stagnere. http://www.ssb.no/innvfram/ Så lenge vi fortsetter å "importere" folk fra andre land så vil det ikke stagnere. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Det er jo ikke det tallene viser. Tallene viser trenden som vi har nå, og som vil fortsette med mindre vi endrer innvandringspolitikken våres. Nye innvandrere utgjør ikke en stor andel av fruktbarheten. For å illustrere hva jeg mener: En ung familie på to fra Afrika (som har høy fruktbarhet) ankommer Norge og får asyl. De får 5 barn. Disse 5 barna vokser opp i Norge med god velstand, og har derfor ikke behov for mange barn, så hver av de 5 barna får igjen 2 barn hver. Med andre ord så har vi gått fra 5 til 10 barn i løpet av en generasjon. Det du muligens forestiller deg er at fruktbarheten forblir høy, og antallet går derfor fra 5 til 25 i en eksponentiell økning. Om du synes 5 -> 10 høres skummelt ut så kan jeg lette deg med at det er en stagnering, siden det trengs to partnere, og er derfor 10/2 = 5. Overskuddet av barn i dette scenarioet er 3 av 10, der alle 3 kommer fra første generasjon. Endret 26. september 2015 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Om det blir slik at det bygges stadig nye moskeer i Europa, vil det fortsatt være Afrika, Europa, Midtøsten og kanskje Indonesia som har mange muslimer. Det vil fortsatt være relativt få muslimer i Russland, Japan, USA, Latin-Amerika og Australia. Hvis Norge en dag blir et muslimsk diktatur, er det nok en del som vil forsøke å flykte til et område med færre muslimer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hvorfor er bygging av moskeer en reell trussel? Hvis Norge en dag blir et muslimsk diktatur, så fryser helvete over og grisene flyr. Det må være slitsom å være så paranoid på grunn av ignoranse. 7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Fant ingen Youtube klipp desverre. Vi får vente til det først kommer som en offisiell sannhet på YouTube .. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Norge har uansett lite å frykte. Vi er verdens sjette mest muslimske land, og vil knapt merke noen forskjell. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Norge har uansett lite å frykte. Vi er verdens sjette mest muslimske land, og vil knapt merke noen forskjell. Tar gjerne en kilde på dét. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Ryktene sier at USAs president er en "black muslim", og det var tale om at Oslos ordfører skulle være en muslim etter dette valget. Logikken fra venstresida går ut på at så snart muslimene har kommet inn i landet, må du gi dem mye makt. Ellers vil de ha påskudd til å være misfornøyde og deprimerte og ta det ut på den norske befolkningen. (Mistilpassede skapninger, anyone?) En slik tankegang (så mange innvandrere som mulig i politiet og politikken), vil i lengden føre til at de får for mye makt etter mitt syn. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Norge har uansett lite å frykte. Vi er verdens sjette mest muslimske land, og vil knapt merke noen forskjell.Tar gjerne en kilde på dét. Ikke akkurat nummer seks. Kanskje nummer seksti i prosent av innbyggertall, og kanskje nummer 160 i muslimt innbyggertall nasjonalt. Listen gir desverre ikke en rangering, men måtte scrolle lengre enn jeg prioriterer å telle for en sånn påstand. Ryktene sier at USAs president er en "black muslim"Ingen grunn til å tro på alt en finner på nettet. Spesielt ikke rykter. Endret 26. september 2015 av xRun Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Norge har uansett lite å frykte. Vi er verdens sjette mest muslimske land, og vil knapt merke noen forskjell. Tar gjerne en kilde på dét. Naturligvis. http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Norge--et-mekka-for-muslimer-7594707.html "Denne uken publiserte nrk.no en sak som plasserer Norge på en solid sjetteplass på listen over verdens mest islamske nasjoner." Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Ikke akkurat nummer seks. Kanskje nummer seksti i prosent av innbyggertall, og kanskje nummer 160 i muslimt innbyggertall nasjonalt. Listen gir desverre ikke en rangering, men måtte scrolle lengre enn jeg prioriterer å telle for en sånn påstand. Det jeg skrev handler ikke om antall muslimer. Se link i innlegget over. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Som igjen bygger på denne artikkelen fra NRK: http://www.nrk.no/hordaland/_-norge-blant-verdens-mest-islamske-1.11753230 En forskergruppe har sammenlignet 208 land i verden, og rangert landene etter islamske verdier. Vips så mistet argumentet tyngde. 3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Ikke akkurat nummer seks. Kanskje nummer seksti i prosent av innbyggertall, og kanskje nummer 160 i muslimt innbyggertall nasjonalt. Listen gir desverre ikke en rangering, men måtte scrolle lengre enn jeg prioriterer å telle for en sånn påstand. Det jeg skrev handler ikke om antall muslimer. Se link i innlegget over. Da beklager jeg. Det har vært så mye fokus på populasjonsmigrering i det siste at det er ikke alltid helt lett å ta sammenhengen ved første øyekast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå