Raggi Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har en kompis som lurer på styling til bilen sin: Mercedes 230 ce 124 karosseri bilde! Bildet er av en annen bil, men denne jeg snakker om er ganske lik! ska laste opp bilder når jeg har kjangs! dersom dere kunne kommet med tips og linker til sider med styling hadde det vert fint! mvh Raggi Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 minne rmeg veldig om et bilde jeg så på autodb i sta du finner nokk noe på caprizonetuning når de får opp igjen siden sin - nede for øyeblikket Lenke til kommentar
M-Orion Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Detta va alt eg fant! Endret 12. november 2003 av M-Orion Lenke til kommentar
christianlie Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 www.dekkportalen.no fikser mye til w124, tror ikke de har så mye på siden sin, men det er bedre å sende en mail til de der folka der. Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Gratulerer, du har nettopp vekket opp en over tre år gammel tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå