Gå til innhold

Underholdningslaptop til ca 5000 kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Er litt i villrede med tanke på hva slags laptop jeg skal velge i mengden av alternativer som finnes der ute - kan noen hjelpe meg?

Er på jakt etter en underholdningslaptop (se Netflix, laste ned filmer, tekstbehandling, vanlig surfing mm.) til ca 5000 kr. Kommer ikke til å bli brukt til gaming. Vil helst ha en 15", men er også vandt med 17" fra før. Vil helst ha så mye ram det kan gå til den prisen,samt SSD harddisk. Nettbrett har jeg fra før, så trenger ikke å være noe med touchscreen om det skal gå på bekostning av ytelsen. Har noen noe tips?

På forhånd takk! :) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør gjerne utdype hva du skal bruke den til utover dette... 4GB er fortsatt nok til det bruksområde du beskriver. Er lite poeng å kjøpe ram som ikke vil bli brukt. 8 GB er nok så vanlig på flere maskiner i dag uansett.

Altså, har egentlig ikke tenkt til å bruke den til særlig mye mer enn hva jeg nevnte i den første posten. Kommer ikke til å game på den. Syntes bare at jeg har fått med meg at det er en fordel å ha så mye ram som mulig slik at det varer lengre..? Uansett kunne man kanskje ha byttet ut/lagt til ram senere ved behov?

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...