sedsberg Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvordan gjør jeg dette? Leser på https://support.google.com/youtube/answer/2657858?hl=enat jeg skal " Go to the link that includes disconnect Google+" men det er ingen slik link. Google+ kontoen får jeg ikke lov å slette siden den er linka opp mot Youtube (og som jeg ikke få av-linka). Trykker jeg på koble fra kommer jeg hit: Hvor det ikke er noen mulighet for å koble fra. Jeg kan velge avansert og flytte kanalen (som er det jeg egentlig prøver på) men dette gir meg denne feilmeldingen: Etter dette er jeg tilsynelatende ikke logget inn selv om jeg fremdeles er logget inn. Prøver jeg å logge inn alikevel får jeg bare en lignende feilmelding. Etter en 5-10 minutter med surfing rundt på YT så viser det at jeg er innlogget (som jeg egentlig har vært hele tiden). Noen tips? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Slett Chrome med alt sammen. (alle dine chrome-kontoer) Etterpå kan du installere Chrome på nytt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Har testa fra 3 forskjellige browsere på 4 forskjellige maskiner. Samme problem overalt. Og to forskjellige internettforbindelser. Endret 25. september 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det var merkelig.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Jeg har også en "fantom-youtube-kanal" koblet opp mot Google+ kontoen jeg vil flytte min egentlige youtube-kanal til. Denne har jeg slettet men den vises fremdeles. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Har fått bekreftet at det er Youtube som har problemer. Har postet på help-forumet deres og håper det kan løses manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå