Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder og seriøsitet?

Anbefalte innlegg

Installerte tinder på tlf for ett par år siden, bruker det av og til når jeg kjeder meg.

Men vær "eneste" gang jeg får match får jeg opp den nøyaktige samme meldingen.

Virus på gang? Får andre slike meldinger fra meg å? Hehe

Her er meldingen:

"Hei x, jeg vil ha sex med fremmede som er gode og intime i sengen. Hvis du ønsker det samme som meg, så møt meg på (link fjernet) og se om vi er kompatible til å ha intime og uforglemmelige opplevelser i sengen. :)"

Så om jeg ikke svarer så kommer denne meldingen erterpå:

"Hvorfor vil du ikke bli med? Jeg er veldig kåt i kveld ... :)"

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bots. Er forferdelig mange bots ute å går. En fellesnevner jeg har funnet er at dei fleste har bare tre bilder også har dei "stjålet" bioen fra noen andre. Så noen som heter Phoenix/Lolita eller utenom-norske navn styrer jeg unna. Jeg styrer generelt unna alle med tre bilder i profilen med mindre de står i Hardanger-bunad og svaier det norske flagget. Er det Instagram-konto koblet til så er den nok ekte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er utrolig mange fake profiler. Har en kompis som også matcher med sånne. Vet ikke om det kan ha noe å si hvilken type damer/profiler dere swiper til høyre :p

Kan ha noe å si ja, men di siste jeg har swipa til høyre er helt "normale" norske jenter :p

Er også skrevet meget godt norsk i profilen dems

Feks: er ei jente på 25 år har ei datter som jeg elsker utrolig høyt. Ikke vær redd for og si hei :)

Det er bots. Er forferdelig mange bots ute å går. En fellesnevner jeg har funnet er at dei fleste har bare tre bilder også har dei "stjålet" bioen fra noen andre. Så noen som heter Phoenix/Lolita eller utenom-norske navn styrer jeg unna. Jeg styrer generelt unna alle med tre bilder i profilen med mindre de står i Hardanger-bunad og svaier det norske flagget. Er det Instagram-konto koblet til så er den nok ekte.

Takk for rådet fler enn 3 bilder, norsk navn + insta (selvom det egentlig er en selvføget) hehe :p Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...