Grievdus Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Installerte tinder på tlf for ett par år siden, bruker det av og til når jeg kjeder meg. Men vær "eneste" gang jeg får match får jeg opp den nøyaktige samme meldingen. Virus på gang? Får andre slike meldinger fra meg å? Hehe Her er meldingen: "Hei x, jeg vil ha sex med fremmede som er gode og intime i sengen. Hvis du ønsker det samme som meg, så møt meg på (link fjernet) og se om vi er kompatible til å ha intime og uforglemmelige opplevelser i sengen. :)" Så om jeg ikke svarer så kommer denne meldingen erterpå: "Hvorfor vil du ikke bli med? Jeg er veldig kåt i kveld ... :)" Endret 25. september 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ikke nødvendigvis virus men reklame for nettstedet hvor de selv enten spammer alle, eller gir medlemmer penger for å rekrutere nye medlemmer til deres "datingside" de disse ofte har funksjoner du må betale for. 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Er det ikke da litt rart at jeg får automatisk ny melding enten jeg svarer eller ikke iløpet av 5 min? Men om det er tilfelle ser jeg ikke noe poeng i å ha Tinder installert da alle matcha spammer det samme. Virker som alle profilene er fake isåfall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det er utrolig mange fake profiler. Har en kompis som også matcher med sånne. Vet ikke om det kan ha noe å si hvilken type damer/profiler dere swiper til høyre Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det er utrolig mange fake profiler. Har en kompis som også matcher med sånne. Vet ikke om det kan ha noe å si hvilken type damer/profiler dere swiper til høyre Vi (Flertallet) swiper absolutt alle til høyre, ingen diskriminering her. Ergo kvinner er mer selektiv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det er bots. Er forferdelig mange bots ute å går. En fellesnevner jeg har funnet er at dei fleste har bare tre bilder også har dei "stjålet" bioen fra noen andre. Så noen som heter Phoenix/Lolita eller utenom-norske navn styrer jeg unna. Jeg styrer generelt unna alle med tre bilder i profilen med mindre de står i Hardanger-bunad og svaier det norske flagget. Er det Instagram-konto koblet til så er den nok ekte. 2 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Det er utrolig mange fake profiler. Har en kompis som også matcher med sånne. Vet ikke om det kan ha noe å si hvilken type damer/profiler dere swiper til høyre Kan ha noe å si ja, men di siste jeg har swipa til høyre er helt "normale" norske jenter Er også skrevet meget godt norsk i profilen dems Feks: er ei jente på 25 år har ei datter som jeg elsker utrolig høyt. Ikke vær redd for og si hei Det er bots. Er forferdelig mange bots ute å går. En fellesnevner jeg har funnet er at dei fleste har bare tre bilder også har dei "stjålet" bioen fra noen andre. Så noen som heter Phoenix/Lolita eller utenom-norske navn styrer jeg unna. Jeg styrer generelt unna alle med tre bilder i profilen med mindre de står i Hardanger-bunad og svaier det norske flagget. Er det Instagram-konto koblet til så er den nok ekte.Takk for rådet fler enn 3 bilder, norsk navn + insta (selvom det egentlig er en selvføget) hehe Endret 25. september 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå