Gå til innhold

Har jeg en sak?

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-02-24 13:10, Stonescream skrev:

Er du engstelig så kan du legge noe mellom bøylen og hovedkortet slik at om skrujernet glipper så faller ikke skrujernet ned i hovedkortet.

Den der er skummel. Har ikke tall på hvor mange ganger skrujernet har gluppet på den sa.... festeklemma.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke kommer her med noen Intel reklame, men jeg synes det er mistenkelig mange som knuser coren sin som må kjøpe ny prosessor. Jeg kan forstå at komplett er litt mer vrange på retur av knuste AMDer. Det er jo tross alt nesten alltid brukerfeil.

Lenke til kommentar

Som noen sa tidligere her, når det er skade på kjerne er det som regel brukerfeil, samtidig kan en til tider stille spørsmål med kunnskapene til enkelte hos Komplett. Hadde for en stund siden problem med en Athlon 1ghz, sendte den inn til komplett, og fikk svar tilbake "CPU testet ok, skade på kjerne" Jeg kikket på CPUen fra alle vinkler,nesten med forstørrelseglass, men fant ingen skade. Det lå derimot igjen en del "slagg" fra pad'en på en vifte jeg hadde tidligere. Dette hadde tydeligvis teknikeren hos Komplett tatt som skade på kjerne...

Lenke til kommentar

neste gang bør du lese noen tester av kjøleribber

da vil du se at det er stor forskjel på festemekanismene (clipsene) f.eks globalwin og thermaltake er kjiipe. selv vil jeg anbefale swiftech

sine kjøleribber disse skrues på hk så du trenger ikke å tenke på klips. du skrev ikke noe om i hvilken rekkefølge du monterte pc`en,men vil bare anbefale alle å montere kjøleribbe før du setter inn hk i kabinettet(samme gjelder ram)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-25 17:59, kim2002 skrev:

neste gang bør du lese noen tester av kjøleribber

da vil du se at det er stor forskjel på festemekanismene (clipsene) f.eks globalwin og thermaltake er kjiipe. selv vil jeg anbefale swiftech

sine kjøleribber disse skrues på hk så du trenger ikke å tenke på klips. du skrev ikke noe om i hvilken rekkefølge du monterte pc`en,men vil bare anbefale alle å montere kjøleribbe før du setter inn hk i kabinettet(samme gjelder ram)

Dette gjorde jeg, samtidig som jeg passet godt på om at ikke det rugget eller skle

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-25 16:53, ksnes skrev:

Som noen sa tidligere her, når det er skade på kjerne er det som regel brukerfeil, samtidig kan en til tider stille spørsmål med kunnskapene til enkelte hos Komplett. Hadde for en stund siden problem med en Athlon 1ghz, sendte den inn til komplett, og fikk svar tilbake "CPU testet ok, skade på kjerne" Jeg kikket på CPUen fra alle vinkler,nesten med forstørrelseglass, men fant ingen skade. Det lå derimot igjen en del "slagg" fra pad'en på en vifte jeg hadde tidligere. Dette hadde tydeligvis teknikeren hos Komplett tatt som skade på kjerne...

Hvordan kan du forsvare det?

Sendte du påmontert CPU og vifte?

Jeg føler med deg :/

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-25 04:55, EL_Lobo skrev:

Fuck AMD som lager så porøs/sprø core/kjerne att dette blir ett problem når man skal montere på kjøleren :sad:

Ja nå har jeg hørt bare SÅÅÅÅ mange historier om disse cpuene som har sprukket og løsnet fragmenter fra :sad:

Intel sine kjerner er ikke så dårlige :smile:

Neste gang jeg kjøper maskin så blir det INTEL.

Blir med deg på den hvis AMD ikke gjør noe med coren sin... men jeg har ikke behov for oppgradering på en stund :grin: så derfor håper jeg AMD gjør noe snart *hint hint*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...